جانشین فرمانده سپاه کربلا:

دنیای امروز دنیای مبارزه حق علیه باطل است

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای مبارزه حق علیه باطل است، گفت: ملت های دنیا دیگر از زورگویی و استبداد استکبار به ستوه آمدند لذا شاهد خروش ملت های دنیا علیه استعمار جهانی هستیم.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۹۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  دوره توانمند سازی مدیران ستادی کانون‌های شهرستانی سازمان بسیج رسانه مازندران درمجتمع آموزشی شهید رجایی  فریدونکنار برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران و سرهنگ برمر فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار و مدیران ستادی و شهرستانی سازمان بسیج رسانه مازندران حضور داشتند.

در ابتدای جلسه سرهنگ برمر فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر توجه بیشتر رسانه به دستاورد‌های بزرگ دوران دفاع مقدس تاکید کرد و از خواستار ورود جدی رسانه‌ها و خبرنگاران انقلابی متعهد به تولید محتوای دفاع مقدسی شد.
 
دنیای امروز دنیای مبارزه حق علیه باطل است

در ادامه این برنامه، سرهنگ محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای مبارزه حق علیه باطل است، گفت: ملت‌های دنیا دیگر از زورگویی و استبداد استکبار به ستوه آمدند لذا شاهد خروش ملت‌های دنیا علیه استعمار جهانی هستیم.

سرهنگ رضایی توجه رسانه‌ها به مقوله آزادی خواهان جهان را مهم برشمرد و تصریح کرد: استکبار جهانی میخواهد با سرکوب رسانه‌ها و خبرنگاران در دنیا، اعتراض و خروش مردم در جای جای این‌کره خاکی دیده نشود، اما نمیداند در زمین پیروزی با مستضعفان عالم است.
 
دنیای امروز دنیای مبارزه حق علیه باطل است

حجت الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ه) مازندران هم د. رادامه مراسم، نیز با قدردانی همکاری خوب بسیج رسانه و سپاه استان با این‌نهاد در طرح کمک مومنانه و فراخوان خیرین، بر تقویت همکاری و همراهی هر چه بیشتر کمیته امداد و سپاه کربلا در افزایش کمک و مساعدت به نیازمندان استان و ترغیب بیشار مردم به خرکت‌های خیرخواهانه تاکید کرد.
 
دنیای امروز دنیای مبارزه حق علیه باطل است
 
در ادامه نیز عبدالمهدی حق شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه استان به خصوص شهید محمدحسن قریب طزره شهید شاخص رسانه‌ای استان، از تمامی رسانه‌های استانی خواست‌که توجه بیشتری همچون گذشته نسبت قشر نیازمند جامعه داشته باشند و بر حمایت بسیج رسانه استان از حرکت‌های رسانه‌ای انقلابی در مبارزه با فساد و حمایت از تولید کنندگان در راستای سال جهش تولید تاکید کرد.

در اختتامیه این‌نشست، از پنج رده برتر، سه خبرنگار جانباز دوران دفاع مقدس و فعالان رسانه‌ای استان تقدیر به عمل آمد.
 
همچنین در حاشیه این برنامه حسین زحمتکش به عنوان مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان بسیج رسانه مازندران معرفی شد.

در پایان برنامه مدیران ستادی سازمان بسیج رسانه مازندران در آستانه امامزاده ابراهیم شهرستان بابلسر حضور یافتند و مزار شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت این شهرستان را غبارروبی و گل افشانی کردند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها