مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل:

نقش رسانه در سلامت مردم بی بدیل است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل نقش رسانه را در سلامت مردم بی بدیل دانست.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۲۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

نقش رسانه در سلامت مردم بی بدیل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  حجت الاسلام سید احمد حسینیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل در نشست خبری، نقش رسانه در سلامت مردم را بی بدیل توصیف کرد و گفت: اگر در سالهای قبل چنین ویروسی در جهان منتشر می شد دنیا بابت این پیچیدگی و جهل از واقعه تلفات زیادی رو متقبل می شد .

حجت الاسلام حسینیان یکی از دلایل مرگ انسانها در دهه های قبل را عدم آگاهی مردم بیان کرد و افزود:چون عصر عصر ارتباطات و اطلاعات نبود تا بتوانند خبرهای درمانی و مسائل بهداشتی را انتقال و خبررسانی کنند لذا مردم بخاطر جهل  جان خود را از دست می دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با اشاره به زحمات خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی سلامت که افراد جامعه چه کارهایی باید انجام دهند، ادامه داد: اینکه شما با سوالاتی که از مسئولین ذی ربط به پاسخ می رسید و با انتقال آن برای مردم  آگاهی بخشی می کنید تا جان دیگران رو نجات بدهید، خود یک نوع جهاد است .

حجت الاسلام حسینیان در بخش دیگر سخنان خود  پیوند میان بسیج رسانه و بسیج جامعه پزشکی را در این عرصه اتفاقی میمون عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اگر این انسجام به همین شکل پیش برود ما حتما شاهد پیشرفت های بیشتری خواهیم بود چرا که رسانه با انعکاس زحمات پزشکان و دانسته های آنها به مردم، موجب آگاهی بخشی به در این بحران شدند و امر آگاهی بخشی باخبر برای نجات افراد جامعه خود کاری است شایسته درخور تقدیر.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل در پایان سخنان خود از اقدامات جامعه پزشکی و اصحاب رسانه برای مبارزه با کرونا، ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند با این انسجام دست به دست هم داده تا این مرحله بحرانی را نیز پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار