پرداخت بیش از یک میلیارد ریال ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی شاهرود

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزبستی شهرستان شاهرود گفت: از پرداخت یک میلیارد و ۳۲ میلیون ریال ودیعه مسکن به مددجویان خبر داد و گفت: ۲۲ نفر از مددجویان فاقد مسکن که در دهک یک تا سه درآمدی بودند، مشمول دریافت کمک‌های بلاعوض شدند.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۲۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
پرداخت بیش از یک میلیارد ریال ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر از پرداخت یک میلیارد و ۳۲ میلیون ریال ودیعه مسکن به مددجویان خبر داد و افزود: ۲۲ نفر از مددجویان فاقد مسکن که در دهک یک تا سه درآمدی بودند، مشمول دریافت کمک‌های بلاعوض شدند.
معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزبستی شهرستان شاهرود گفت: این کمک بلاعوض با همکاری بهزیستی و بنیاد مستضعفان به مددجویان مستاجر آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.
وی ادامه داد:کمک بلاعوض برای مددجویان ساکن در شهرستان شاهرود مبلغ ۴۸ میلیون ریال و افراد حاضر در روستا‌های ۲۴ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
جهانسیر از پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به تعدادی دیگر از مددجویان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون ریال بوده که با همکاری صندوق امداد ولایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به مددجویان پرداخت خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها