قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۶۴۰ طرح اشتغال برایی مددجویان و نیازمندان جویای شغل از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: ۲۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان برای فرصت‌های شغلی ایجادشده در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
ایجاد ۶۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمد قوسی به منابع تسهیلات اشتغال ایجادشده در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۲۶۱ طرح اشتغال بااعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از منابع بند ب. تبصره ۱۶ قانون بودجه، ۲۲۱ طرح بااعتبار شش میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان از منابع صندوق امداد ولایت بوده است.
وی ۱۳۰ طرح بااعتبار شش میلیارد تومان از منابع اشتغال روستایی و ۲۸ طرح از محل اعتبارات استان سمنان برای اشتغال مددجویان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه دانست و تصریح کرد: ایجاد ۳۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان در سال جاری بااعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.
قادم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۵۵۵ طرح بااعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از منابع تسهیلات اشتغال روستایی، ۲۱۰۰ طرح بااعتبار ۷۳ میلیارد تومان از منابع بانکی و ۴۰۰ طرح از منابع امدادی بااعتبار هشت میلیارد تومان در سال جاری برای کارجویان و مددجویان در نظر گرفته‌شده است تصریح کرد: توانمندی مددجویان یکی از اولویت‌های حوزه اشتغال و خودکفایی است.
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان به همکاری کمیته امداد با دفاتر کاریابی استان سمنان برای معرفی افراد به کارخانه‌ها، شرکت‌ها و سایر فعالیت‌های شغلی را یکی دیگر از ظرفیت‌های این نهاد حمایتی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد ۴۰۲ فرصت شغلی در این دفاتر تعهد شده است.
قوسی از ارائه خدمات اشتغال در سرفصل‌های استعدادیابی، مشاوره، آموزش حرفه یابی به مددجویان خبر داد و گفت: راهبر شغلی، کانون خیرین اشتغال، نیرو‌های جهادی اشتغال ازجمله ظرفیت‌های در مهیا کردن چرخه اشتغال هستند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها