فرمانده سپاه قائم شهر :

ژنراتور برق درمانگاه امام علی (ع) در قائم شهر به بهره برداری رسید

ژنراتور برق اضطراری وتقویت کننده نیرویی در سپاه قائم شهر با حضور آیت الله معلمی عضوخبرگان رهبری و نیز سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۳۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

بهره برداری از ژنراتور برق درمانگاه امام علی (ع) در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبح امروز ژنراتور برق اضطراری وتقویت کننده نیرویی در سپاه قائم شهر با حضور آیت الله معلمی عضوخبرگان رهبری و نیز سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ژنراتور برق درمانگاه امام علی (ع) در قائم شهر

سرهنگ علیزاده در حاشیه  این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر گفت : این ژنراتور برق ساخت موسسه زین الدین نیروی زمینی سپاه در اصفهان با قدرت ۱۶۵ کاوا و هزینه ای بالغ بر ۸۵۰میلیون تومان تهیه ،نصب و در درمانگاه امام علی(ع) سپاه قائم شهر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ژنراتور برق درمانگاه امام علی (ع) در قائم شهر

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر این طرح را در راستای اجرای پدافند غیر عامل با پشتیبانی نیروی برق همزمان سه مرکز سپاه،درمانگاه و حسینیه عاشقان ثارالله برشمرد و خاطر نشان کرد: آمادگی در برابر حوادث و اتفاقات مختلف از ضروریات زندگی است لذا قبل از وقوع باید به فکر کاهش حداکثری آسیب وضرر بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار