فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب:

فرهنگ مقاومت به عنوان یک الگوی جهانی شناخته شده است/شاخصه های دفاع مقدس نسبت به تمام جنگ های عالم بی نظیر بود

سرهنگ صادقی گفت:شاخصه بعدی استکبار ستیزی است ایران در دفاع مقدس مقابل عراق نبود مقابل دنیای کفر ایستاد در دفاع مقدس بین سپاه، ارتش ادارات و مردم یک وحدت و انسجامی تمام عیار در مقابل استکبار شکل گرفت و در نهایت به پیروزی منجر شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۶۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امروز دفاع مقدس برای ایران نیست برای اقصی نقاط جهان راهبرد حرکتی است و فرهنگ مقاومت به عنوان یک الگوی جهانی شناخته شده است.

وی گفت: شاخصه های دفاع مقدس نسبت به تمام جنگ های عالم بی نظیر بود مهمترین مساله ای که می توان به آن اشاره کرد معنویت در دفاع از اسلام بود که رزمندگان جان خود را فدای اسلام کردند.

فرمانده ناحیه خنداب از دیگر شاخص های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را اطاعت از ولی فقیه عنوان کرد و گفت: از دیگر شاخص های پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اطاعت از ولی فقیه است. در طول تاریخ همه کسانی که از ولی زمان خود عقب ماندند و یا جلو زدند مسائل اسلام را با مشکل روبرو کردند.

وی افزود: شاخصه بعدی استکبار ستیزی است ایران در دفاع مقدس مقابل عراق نبود مقابل دنیای کفر ایستاد در دفاع مقدس بین سپاه، ارتش ادارات و مردم یک وحدت و انسجامی تمام عیار در مقابل استکبار شکل گرفت و در نهایت به پیروزی منجر شد.

صادقی در ادامه بیان کرد: شاخصه بعدی دفاع مقدس، استعداد یابی و نخبه پروری بود مدیرانی بودند که جهادی و انقلابی فقط برای رضای خدا و مردم کار کردند که حرکتی  بی نظیر بود. دفاع مقدس مختص نیروهای نظامی و دولتی ها نبود بلکه مربوط به همه آزادگان عالم است.

صادقی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: "دفاع همچنان باقی است" تا تفکر حسینی و تا جریان استکباری در عالم وجود دارد دفاع در مقابل استکبار هم  وجود دارد. امیدواریم  همه ما به عنوان سرباز در رکاب ولی عصر امام زمان (عج) در دفاع از دین بتوانیم پرچم اسلام را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در بیاوریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در پایان تصریح کرد: یک خبرنگاری از صدام سوال کرد شما در یک سال و هفت ماه مبارزه و جنگ علیه کویت لباس نظامی به تن نکردید چرا در مقابل سپاه ایران هر روز لباس رزم پوشیدید صدام گفت: در جنگ کویت یک مرد ندیدم اما در جنگ با ایران مردان مردی دیدم که در عالم ندیدم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار