همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار کارکنان سپاه ناحیه ابهر با امام جمعه این شهرستان

همزمان با هفته دفاع مقدس،کارکنان سپاه ناحیه ابهر به همراه جمعی از مسئولین با امام جمعه این شهرستان دیدار وگفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۷۹۹۴۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس کارکنان سپاه ناحیه ابهر به همراه فرماندار و رئیس ادارات این شهرستان با حجت الاسلام جعفر رحیمی؛ امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام رحیمی در این دیدار ضمن تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به آیه 160 سوره انعام (مَنْ جَاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا ...)اظهار داشت: رزمندگان جبهه حق علیه باطل مصداق بارز این آیه هستند کسانی که بری آخرت خود اعمال حسنه جمع کردند و در نهایت به سرمنزل آخرت بردند.

 

وی با اشاره به ذخیره وحفظ اعمال صالح بندگان تصریح کرد:در این دنیا افرادی هستند که عمل صالح انجام دادند ولی نتوانستند آن را حفظ کنند و به سرای آخرت بفرستند بلکه آن را نابود کردند.

 

حجت الاسلام رحیمی افزود: شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع وطن و سلامت و هر شهیدی  که در راه اعتلای اسلام و ایران جان خود را فدا کردند ظهیر(پشتیان) انقلاب هستند ولی انان که مواضع  خود را درطول این 42 سال انقلاب عوض کردند ظهری(کسی که می خواهد ضربه بزند) انقلاب هستند.

 

امام جمعه شهرستان ابهر در پایان یادآور شد: امید است همه ی ما به مدد امام زمان (عج) بتوانیم ظهیر انقلاب باشیم و این پرچم را با دست با کفایت مقام معظم رهبری(مدظله) به دست صاحب آن بسپاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار