خبرهای داغ:
حجت الاسلام ماندگاری در یادواره شهدا در سرایان:

مدال پر افتخار شهادت با یادگیری سیره شهدا به دست می آید

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه همه باید راه و رسم شهدا را یاد بگیریم تا به مدال پر افتخار شهادت دست پیدا کنیم، گفت: اگر کار برای خدا باشد اخلاص انسان زیاد می شود ونتیجه آن «حاج قاسم سلیمانی» می شود که خدا او را جهانی می کند.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۲۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در پنجمین روز هفته دفاع مقدس یادواره شهدای "آبروی محله افتخار کوچه" شهر آیسک به یاد شهیدان «مهدی صنعتی و علی اکبر اسماعیلی» با رعایت دستور العمل های بهداشتی با حضور اقشار مردم در حسینیه شهدای آیسک برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی ماندگاری سخنران کشوری این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای گرانقدر گفت: زندگی شیعه با شهید و شهادت عجین شده است و برگزاری یادواره شهدا کلاسی برای یادگیری راه ورسم شهداست.

وی با استناد به آیات قرآن کریم، شاخص های شهدا را برشمرد و با اشاره به آزاد بودن انسان در انتخاب دین و انتخاب مدل زندگی،گفت: کسی که مدل زندگی غیر شهدا را دارد نباید انتظار محشور شدن با سید الشهدا را داشته باشد.

حجت الاسلام ماندگاری، بر یادگیری سبک زندگی مجاهدانه و مکتب شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: کنار گذاشتن تنبلی وتلاش حداکثری اولین شاخصه شهدا است.

وی افزود: چون در دنیا فرصت اندک است، شهدا بی برنامگی را کنار گذاشته و از فرصت محدود دنیا نهایت بهره را بردند.

حجت الاسلام ماندگاری، مشکل اصلی امروز کشور را تنبلی همه اقشار مردم ومسولان دانست و تصریح کرد: همه باید راه و رسم شهدا را یاد بگیریم تا به مدال پر افتخار شهادت دست پیدا کنیم.

وی، معامله با خدا را دومین شاخص سبک زندگی شهدایی بیان کرد و افزود: معامله با خدا بالاترین وشیرین ترین پاداش را دارد.

حجت الاسلام ماندگاری یکی از معضلات جامعه را ریاکاری دانست و گفت: برخی مدیران به جای کار برای خدا، گزارش کار به مردم می‌دهند و اما از عمل خبری نیست.

وی تصریح کرد: وقتی کار برای خدا باشد اخلاص انسان زیاد می شود و نتیجه آن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می شود که خدا  او را جهانی می کند.

حجت الاسلام ماندگاری؛ اجر اخروی، رسیدن به روح و متعالی شدن، صبر و مقاومت، استقامت، مراقبت و عدم جدایی از ولایت را از دیگر شاخصه های مدل زندگی شهدایی برشمرد و گفت: وصیت نامه شهدا بهترین الگو و درس برای همه اقشار مردم است و آدرس موفقیت را می توان در این وصیت نامه ها پیدا کرد.

گفتنی است این یادواره به همت پایگاه بسیج سردار شهید سید محمد علی مهرداد، حوزه بسیج سید الشهدا، حسینیه شهدای آیسک وبنیاد شهید وامور ایثارگران سرایان برگزار شد.

همچنین توسط خانواده معظم شهیدان صنعتی و اسماعیلی کتاب «سه دقیقه در قیامت» به خانواده های شرکت کننده در مراسم اهدا گردید؛ و کربلایی حسن نجف زاده به مداحی پرداخت و با خواندن نوحه‌های حماسی یاد وخاطره حماسه دفاع مقدس و شهدا گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها