نقویحسینی در گفتگو با «بسیج»:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این اقدام غرورآفرین هیچ احساس غروری برای آقای رئیس جمهور ایجاد نکرد؛ ظاهرا مقابله با سربازان متجاوز امریکایی برای رئیس جمهور قبیح بود و اقدام خوبی نبود؛ چراکه هیچ گونه ابراز احساسی در قبال این قضیه از خود نشان داد، حتی در یک سخنرانی عمومی هم از این سپاهیان جان برکف جمهوری اسلامی ایران تقدیر نکرد.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۰۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۸