جانشین سپاه شهرستان سراوان عنوان کرد:

مقدس ترین جهاد،جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سراوان جاودان فرجانشین سپاه شهرستان سراوان در بین نمازگران نمازجمعه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: بی تردید، مقدس ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۷۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سراوان، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سراوان جاودان فرجانشین سپاه شهرستان سراوان در بین نمازگران نمازجمعه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد.

وی افزود: مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ. ملی خود بود، دفاع کردند یکی از ارزش‌هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی‌های بزرگی را برای جبهه حق به ارمغان آورند، شهادت طلبی است.

جاودان فر درادامه عنوان کرد: رزمندگان اسلام از آن جا که دفاع در برابر تهاجم بعثیان را مقدس می‌دانستند و کشته شدن در این راه را برای خود، مرگی سعادت آفرین و افتخارآمیز ارزیابی می‌کردند، نه تنها از دادن جان دریغ نمیکردندبلکه شیفته آن نیز بودند شهادت طلبی رزمندگان اسلام به عنوان عامل مؤثر معنوی، از امتیاز‌های جبهه حق در برابر جبهه باطل بود.


وی درپایان اظهار کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از ۶۴ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مقابل کشور ما ایستادندنباید دفاع مقدس و موضوعات آن دوران را به فراموشی بسپاریم که چه کسانی این جنگ را ایجادو چه کسانی حمایت و پشتیبانی می‌کردند اگر چه امروز در کشور ایران مشکلات اقتصادی زیادی داریم اماباید روی پای خود بایستیم و مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات