رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی:

عملکرد خبرگزاری بسیج در استان مرکزی قابل قبول است/پوشیدن لباس بسیجی و داشتن تفکر بسیجی افتخاری بزرگ برای این رسانه ارزشی و انقلابی

حجت الاسلام مبارک آبادی گفت:آنچه که ماموریت خبرگزاری بسیج را سنگین تر می کند ورود این رسانه انقلابی به عرصه های مطالبه گری و جریان سازی در بخش های مختلف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۸۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در حوزه نقش آفرینی رسانه در عرصه های انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام امید رضا مبارک آبادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان و محمد حسینخانی مدیر خبرگزاری بسیج در استان و جمعی از خبرنگاران این دفتر برگزار شد.

حجت الاسلام مبارک آبادی گفت :گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیام می دهد که اشخاص راه را گم نکنند و همواره صدای حق در عالم شنیده شود.

وی افزود:اگر بخواهیم مشکلات امروز جامعه به ویژه اقتصادی را با مبانی قرآنی بررسی کنیم خداوند متعال راه را برای بندگان خود باز نموده و امروز با خیلی از بن بست ها روبرو نخواهیم شد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه امروزه توجه به استعداد های نسل جدید امری ضروری محسوب می شود گفت:باید به ظرفیت های پیش رو و در اختیار جامعه توجه ویژه کرد و بالقوه ها به بالفعل تبدیل شود و باید سراغ این استعداد ها رفت و آن ها را شکوفا کرد.

حجت الاسلام مبارک آبادی اظهار کزد:فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس بهترین الگو و مصداق این استعداد ها بودند که نقش مهمی در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند.

وی بااشاره به اینکه باید به رویش ها و ریزش های عرصه های مختلف انقلاب اسلامی نگاهی عاقلانه داشته باشیم ابراز داشت:در دوره های مختلف شاهد خارج شدن اشخاص تاثیرگذار از مسیر انقلاب اسلامی بودیم اما در مقابل رویش ها بیشتر از ریزش ها بود و ظهور جوانان مومن وانقلابی نظیر شهید احمدی روشن ها و محسن حججی ها تکمیل کننده و پیش برنده بودن رسالت انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تاکید کرد:تلفیق معنویت و اخلاق نیاز امروز همه بخش های مختلف جامعه است شهید حاج قاسم سلیمانی این موضوع مهم را درمیدان عمل به اثبات رساند و سبک زندگی یک انسان واقعی را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام مبارک آبادی عملکرد خبرگزاری بسیج در استان مرکزی را قابل قبول دانست و گفت:آنچه که ماموریت خبرگزاری بسیج را سنگین تر می کند ورود این رسانه انقلابی به عرصه های مطالبه گری و جریان سازی در بخش های مختلف انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های دیگر خبرگزاری بسیج هدایت و راهنمایی سایر رسانه ها برای دستیابی و نیل به اهداف والای انقلابی اسلامی است که باید با روحیه جهادی و انقلابی به این مهم جامه عمل بپوشاند.

ارسال نظرات