معاون اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان:
معاون اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان ‌و بلوچستان گفت: مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با عنوان" گردهمایی تجدید میثاق خانواده گرانقدر شهدا با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران" در زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۳۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی در گفت و گو با خبرنگار ما، افزود: این مراسم یک‌شنبه صبح با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شیعه و اهل سنت استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با هدف تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس سپاه جنوب شرق کشور و مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی را سخنران‌های این مراسم محوری عنوان کرد و گفت: این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه سلمان، قرارگاه منطقه‌ای قدس سپاه در جنوب شرق کشور، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات