حضور پرشور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی موجب خودکفایی در بسیاری از عرصه‌ها شد

امام جمعه بخش بردخون گفت: حضور پرشور مردم در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب خودکفایی در بسیاری از عرصه‌ها شد و به جایی رسیده‌ایم که حتی موشک صادر می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۵۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
 حضور پرشور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی موجب خودکفایی در بسیاری از عرصه‌ها شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، امام جمعه بردخون با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در آغاز هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عزم و اراده قوی و تدبیر استفاده از فرصت‌ها ضروری است و دولتمردان تا روز آخر تلاش کنند و با مردم صادقانه سخن بگویند، زیرا مردم عاشق نظام هستند.

حجت الاسلام  رکنی‌حسینی ابراز داشت: حضور پرشور مردم در دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی موجب خودکفایی در بسیاری از عرصه‌ها شد و به جایی رسیده‌ایم که حتی موشک صادر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یکی از پرورش‌یافتگان انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار در برابر دشمنان ایستادند، اما دشمن نتوانست بر مردم ما غلبه کند و تحریم‌ها را زیاد کرد که اگر تدبیر و اراده دولت قوی باشد، می‌توانیم مانند دوران دفاع مقدس از موانع عبور کنیم.

رکنی‌حسینی افزود: دستگیری از افراد ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه ضروری است و باید بخشی از بیت‌المال به این افراد اختصاص پیدا کند، زیرا در این دوسال اخیر تحریم‌ها شدت بیشتری داشته و همه مردم بویژه محرومان با مشکلات زیادی روبرو هستند و تورم، گرانی و بی‌کاری گسترش یافته و سفره مردم کوچک‌تر شده و سبک زندگی مردم تغییر کرده و شیوع کرونا درد مردم را بیشتر کرده است.

وی تصریح کرد: انتظار است مسئولان به فکر حل و رفع مشکلات مردم باشند و دولت و مجلس به صورت شفاف با مردم سخن بگویند، درد مردم را درد خود بدانند، زیرا مردم نامحرم نیستند و بهترین عزیزانشان را به میدان دفاع از میهن اسلامی اعزام کردند.

پایان خبر/
ارسال نظرات