به مناسبت هفته دفاع مقدس:

۱۵۸۰ بسته غذایی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا در بهاباد توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در ادامه رزمایش مواسات وکمک مومنانه تعداد ۱۵۸۰ بسته غذائی به ازای هر شهید ده بسته تهیه شده که بین نیازمندان و اقشار آسیب پذ یر ازکرونا در این شهرستان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۴۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار سعید دهقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهاباد در حاشیه توزیع این سبد‌ها با قدردانی از بنیاد مستضعفان و خیرین که درخصوص جمع آوری وتهیه این سبد‌ها با سپاه همکاری داشتند افزود: ارزش هرکدام از این بسته‌ها ۵ میلیون ریال که جمعا به مبلغ ۷ میلیاردو نهصد میلیون ریال می باشد که این سبد توسط نیرو‌های بسیج شبانه درب منزل افراد نیازمند و افشار آسیب پذیر از کرونا درشهرستان بهاباد توزیع می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بابیان اینکه این اقلام وبسته‌های معیشتی به نیازمندان بهزیستی وکمیته امداد و اقشار آسیب پذیر از کرونا درشهرستان توزیع میشود اظهار داشت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی وسویا می باشد.
وی با تبریک هفته دفاع مقدس وبا بیان اینکه انقلاب اسلامی برای حفاظت از اسلام و قرآن شکل گرفت و از اول جنگ تاکنون هرکاری که انجام شده برای این ۲ میراث گرانب‌ها بوده است. افزود: توجه به فرهنگ دفاع مقدس بر همه ما لازم است.
دهقان با بیان اینکه کمک‌های مومنانه با بیان اینکه خدمت به دیگران بالاترین عبادت است کاری که سردار حاج قاسم سلیمانی، علمای دین و شهدا انجام می‌دادند تا گره‌ای از کار فردی بگشایندافزود: مواسات در سیره پیامبر اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع) و دیگر ائمه و معصومین بوده و این سبک زندگی باید الگویی برای مسلمانان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: این رزمایش به صورت محله محور برگزار می‌شود و جذب خیران و شناسایی نیازمندان در این طرح از سوی امامان جماعت و هیات امناء مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی و مداحان انجام خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد اضافه نمود: روحیه تعاون و همکاری و کمک به دیگران برگرفته از آموزه‌های دینی است و با اجرای آن می‌توانیم در این شر ایط کمک دیگران باشیم.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار