یادواره شهدای محله ۱۷ شهریور شاهرود به همت بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود و به یاد بیش از ۱۰ شهید دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۷۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه امام خامنه‌ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیأت جان‌نثاران اباعبدالله الحسین (ع) مسجد غربای شاهرود، یادواره شهدای محله محور در محله ۱۷ شهریور با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و جانشین سپاه ناحیه شاهرود، ریاست بنیاد شهید امور ایثارگران و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم که به یاد ۱۰ شهید این محله برگزار شد، اسماعیل قاسم‌پور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران حماسه و مقاومت پرداخت و در این مراسم، کربلایی علی‌رضا اسلامی به مرثیه‌سرایی پرداخت.
او بر لزوم تداوم راه شهدا و استقامت در مسیر شهدا تأکید کرد و گفت: در جنگ سوریه و عراق با داعش، صدور انقلاب و نقش تجربیات دفاع مقدس را به‌خوبی احساس کردیم و این بسیار مهم است.
در این یادواره شهدا که با ذکر مصیبت اهل بیت (ع) همراه بود، یادو خاطره شهدای این محله از جمله شهیدان سیدحبیب الله و سیدکاظم میرحسنی، مجید و محسن شریف، خسرو فرید محمدنیا، مجید یونسیان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها