خبرهای داغ:
مسئول دفتر مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان از معرفی هشت سرلشکر شهید خوزستان در دوران دفاع مقدس در قالب موشن‌گرافیک با عنوان «هشت بهشت» خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۰۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

به گزارش بسیج از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، احمد یلالی، مسئول دفتر مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان با اشاره چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: این جنگ طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم بود و طی آن دو ابرقدرت دنیا یک طرف مناظره را پشتیبانی می‌کردند.

مسئول دفتر مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس فرماندهان و شهدای بسیاری برای حفظ میهن جان خود را فدا کردند افزود: نیاز است این اسوه‌ها، بزرگان، ایثارگران، شهدا و امرای آن دوران برای نسل‌های کنونی و آینده معرفی شوند.

وی اظهار کرد: جهت یادآوری این الگوهای موفق و دستگیری از آنها برای حل مشکلات فعلی و پیش روی جامعه، حوزه هنری خوزستان با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان اقدام به تولید کاری به نام «هشت بهشت» در قالب موشن‌گرافیک کرد.

یلالی با اشاره به اینکه در این مجموعه به معرفی هشت سرلشکر شهید استان خوزستان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن پرداخته شد‏، گفت: خلبان شهید علیرضا یاسینی و شهیدان علی هاشمی، مجید بقایی، محمد جهان‌آرا، اسماعیل دقایقی، سید حسین علم‌الهدی، حسن درویش و احمد سوداگر در این مجموعه معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها