خبرهای داغ:
بهمئی گفت: با پیشرفت علم، طرح فراگیر سواد رسانه‌ای برای جامعه از اولویت‌های بسیج و جنگ رسانه‌ای است.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۰۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

سجاد بهمئی، مسؤول بسیج رسانه استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، گفت: راه اندازی کانون‌های بسیج رسانه برای شناسایی و جذب حداکثری اصحاب رسانه در بسیج اولویت اصلی سازمان و کانون‌های بسیج و رسانه‌ای است

مسؤول بسیج رسانه استان خوزستان بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی که در یک جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم نیاز است که مراکز رسانه‌ای بسیج در سطح شهرستان‌ها فعال و دایر شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی مراکز رسانه‌ای شهرستان‌ها آموزش‌های مناسب و آمادگی لازم نیرو‌ها برای مقابله با عملیات‌های روانی دشمن است، عنوان داشت: امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی موجود نیاز به آموزش سواد رسانه‌ای و طرح فراگیر سواد رسانه‌ای برای جامعه از اولویت‌های بسیج رسانه و جنگ رسانه‌ای است.

بهمئی با بیان اینکه از اولویت‌های بسیج رسانه کادرسازی رسانه‌ای تراز انقلاب است، گفت: این موضوع با آموزش‌ها و راه اندازی کانون در سطح شهرستان به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شود.

مسؤول بسیج رسانه استان خوزستان در رابطه با آخرین کانون‌های راه اندازی شده بسیج رسانه در شهرستان‌ها بیان داشت: در آخرین اقدام برادر بسیجی عارف حمیدی، به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان باوی منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها