مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در گفت وگو با "بسیج"خبر داد

۲۲۹ پروژه محرومیت زدایی در دست اقدام است/ فعالیت ۹۹۷ گروه جهادی در استان زنجان

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان، تعداد پروژه های محرومیت زدایی در سال گذشته را ۴۰۰ پروژه خواند و گفت: در حال حاضر ۳۹۹ پروژه محرومیت زدایی به پایان رسیده و ۲۲۹ پروژه نیز در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۶۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
فرهاد امندی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ به اقدامات بسیج سازندگی در محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۷۶۶ پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان، تعداد پروژه‌های محرومیت زدایی در سال گذشته را ۴۰۰ پروژه خواند و گفت: در حال حاضر ۳۹۹ پروژه محرومیت زدایی به پایان رسیده و ۲۲۹ پروژه نیز در دست اقدام است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه ۹۹۷ گروه جهادی محله و جغرافیا محور در استان زنجان فعالیت می‌کنند، گفت: گروه‌های جهادی در بحث فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصادی و بخش اشتغال وارد عرصه شده است.

امندی با اشاره به اینکه این گروه‌ها در بیش از ۱۰۰ روستا و منطقه محروم استان زنجان در حال فعالیت هستند، افزود: این گروه‌ها در رزمایش کمک مومنانه هم ورود کرده و بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی را در بین نیازمندان توزیع کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان ارتقاء روحیه جهادی را اولویت اصلی سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: اهداف بسیج سازندگی در قالب برنامه‌ریزی‌های پنج ساله و یک ساله عملیاتی می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار