به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

110 سری جهیزیه به نوعروسان زنجانی اهدا می شود

با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان،۱۱۰سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی اهدا می شود.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۳۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
فرهاد امندی؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت:طبق تفاهم نامه مشترک بسیج سازندگی و کمیته امداد استان در سال ۹۷، تعداد ۱۱۰ سری جهیزیه با حمایت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ تامین و در جامعه هدف کمیته امداد توزیع می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر جهیزیه یکصدو بیست میلیون ریال می‌باشد، افزود:هر سری جهیزیه شامل اقلام اساسی نظیر یک جلد کلام الله مجید، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز طرح فردار، جاروبرقی، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال و سرویس قاشق و چنگال تمام استیل است.

مسئول بسیج سازندگی استان با اشاره به زمان برگزاری آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی تصریح کرد:این برنامه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه از ساعت ۱۸ در محل حسینیه عاشقان ثارالله واقع در کمربندی شمالی (بزرگراه ۲۲ بهمن) با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و تعدادی از مسئولان دستگاه‌ها و نهاد‌ها برگزار خواهد شد.

امندی در پایان خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تعداد ۲۵۰ سری جهیزیه دیگر از باقیمانده این تفاهمنامه که ۳۶۰ سری می‌باشد را تا پایان سال با حمایت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تامین و در جامعه هدف توزیع نماییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار