جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد

اهدای 100هزار سری جهیزیه در سطح کشور به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه

جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از اهدای 100هزار سری جهیزیه تولید داخل به نوعروسان در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۳۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار علی استاد حسینی؛جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با اشاره به اینکه این قرارگاه هزاران طرح عمرانی فراوانی در دست اجرا دارد،گفت:هدف از تمامی این اقدامات خدمت به مردم بوده و مردم نیز همواره پشتیبان نظام وانقلاب هستند.

 اهدای 100هزار سری جهیزیه در سطح کشور به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی تصریح کرد: این رزمایش باید در سطح وسیعی برگزار شود و تا به امروز نیز اقدامات بسیار خوبی با برگزاری رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور انجام شده است.

 

جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند تا با اعمال فشارها مردم را نسبت به انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی مایوس کند،بیان کرد: این موضوع در زمینه اقتصادی بیشتر دیده می‌شود.

 

سردار استاد حسینی با بیان اینکه در همه سال‌های پس از انقلاب مشکلات را پشت سر گذاشتیم و ادامه خواهیم داد، تاکید کرد: وظیفه داریم به مردم کمک کنیم.

 

وی با بیان اینکه مشکلات را بعد از پیروزی انقلاب پشت سر گذاشتیم و با رهنمود‌های مقام معظم رهبری در برابر دشمن می‌ایستیم و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهیم گذاشت،تصریح کرد:خدمات رسانی به مردم تا دورترین روستاها انجام می‌شود تا غبار محرومیت از روستاها برداشته شود و بسیج سازندگی در سراسر کشور در این راستا گام‌های خوبی را برمی‌دارد.

 

جانشین دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با اشاره به اینکه این انقلاب نتیجه خون شهدا است، بیان کرد: این نظام زمینه ظهور را فراهم خواهد کرد.

 

سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه امید است مردم ما را در ادامه راه توزیع جهیزیه یاری کنند، افزود: این اقدام علاوه بر کمک به ازدواج آسان زمینه جهش تولید را فراهم می‌کند چرا که کالاهای تهیه شده در این طرح از محصولات کارخانه‌های ایرانی خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار