به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)صورت گرفت

اهداء30 جهیزیه به زوج های نیازمند زنجانی

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان از توزیع ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۳۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳

رحمان هادی نژاد در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهارداشت: یکی از طرح‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان در نقاط محروم است که این طرح با همکاری خیرین و با هدف کمک به زوج‌ها در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در کشور اجرا می‌شود.

 

وی از اهدای 30 سری جهیزیه به زوج های نیازمند زنجانی خبر داد وگفت: برای این 30 جهیزیه مبلغی بالغ بر 13 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تاکید براینکه برای تامین هر جهیزیه بیش از 30 میلیون تومان هزینه صرف شده است تصریح کرد: در تهیه این سرویس‌های جهیزیه سعی شده وسایل ضروری زندگی همچون تلویزیون، جاروبرقی، یخچال، فرش، سرویس‌های چینی و قرآن تهیه شود تا این نوعروسان در آغاز زندگی خود مشکلی اساسی نداشته باشند و به لطف خدا زندگی خود را به خوشی آغاز کنند.

 

هادی نژاد با اشاره به اینکه شناسایی زوج های نیازمند توسط گروه های جهادی انجام شده است،افزود: ظهر دیروز 24 مرداد ماه،جهیزیه‌ها از مجموعه ورزشی شهید عطایی بارگیری و در بین عزیزان نیازمند توزیع گردید.

 

مدیرموسسه معبر آسمانی زنجان در پایان یادآور شد:بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از طریق خیرین تامین شده و خوشبختانه خیرین استان زنجان نیز در این کار خیر همکاری بسیار خوبی را دارند.

ارسال نظرات