دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد

آغاز مرحله جدید کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان از آغاز مرحله جدید کمک‌های مومنانه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۹۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

رحمان هادی نژاد در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر اجرای رزمایش مواسات وهمدلی،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)نیز در دو مرحله اقدام به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان نموده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش 24هزار بسته معیشتی وارزاق در بین نیازمندان استان زنجان توزیع گردید،تصریح کرد:در مرحله دوم این رزمایش نیز 45هزار بسته پروتئینی به جامعه هدف تقدیم شد.

 

مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان با تاکید براینکه فاز نخست مرحله سوم نیز با کمک گروه های جهادی موسسه معبر آسمانی،ستاد و خیرین در استان زنجان آغاز شده است افزود: در این مرحله نیز5هزاربسته ارزاق عمومی تهیه وتوزیع خواهد شد که تا به امروز نزدیک به 2 هزار بسته توزیع و3هزار بسته نیز بسته بندی و در سطح شهرستان ها توزیع خواهد شد.

 

هادی نژاد با اشاره به اینکه در این مرحله کمک به اصنافی که پس از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده اند در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)استان زنجان قرار گرفته است،بیان کرد: خوشبختانه خیرین نقش ویژه‌ای در این طرح دارند و خیرین زیادی در کمک رسانی به نیازمندان پای کار هستند. 

 

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان زنجان در پایان یادآور شد:خیرین می‌توانند جهت شرکت در این اقدام خداپسندانه کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب 0109091914002 بانک ملی و همچنین به روش کارت به کارت به 6037997599169274 ارسال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار