زنجان- دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر)، گفت: سپاه در عرصه محرومیت زدایی و مردم یاری تلاش وافر دارد و در این راستا اقدامات خوب و ارزشمندی را انجام داده است.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۳۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار سید ضیاء الدین حزنی، روز چهارشنبه در مراسم اهداء ۳۵۵ سری جهیزیه اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به نوعروسان جامعه هدف که در محل حسینیه عاشقان ثارالله شهر زنجان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان،سردار کرمی وحجت الاسلام بیگدلی؛ فرمانده ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)،مجید صمدیان معاون بنیاد حضرت رقیه (س) و شماری از مسوولان استان برگزار شد، افزود: ما به دنبال رضایتمندی هستیم و هرچند در این راستا اقدامات خوب و ارزشمندی انجام گرفته است اما هنوز نتوانستیم رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

سپاه در عرصه محرومیت زدایی و مردم‌یاری تلاش می کند/ترویج ازدواج آسان راهکار ایجاد نشاط اجتماعی

 

وی با تاکید براینکه اقدامات خوب و شایسته در جهت کسب رضایتمندی عموم مردم باید افزایش یابد، اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط همگانی، کار بسیار خوبی است که تامین و توزیع جهیزیه به نوعروسان محروم جامعه، نمونه بارزی از آن است. 

 

سردار حزنی با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم باید در سرلوحه کارها و فعالیت های مسوؤلان قرار گیرد به اجرای طرح کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: این طرح، اقدامی بسیار ارزشمند است و تا به امروز نیز در راستای اجرای طرح کمک های مومنانه، کارهای ارزشمندی صورت گرفته است که همچنان با قوت هرچه تمام تداوم دارد. 

 

وی با بیان اینکه باید زمینه ازدواج آسان جوانان در جامعه فراهم شود، تصریح کرد: سعی بر این است با تامین امکانات و فراهم کردن بیشتر و زمینه لازم، آمار ازدواج‌ها در سال ۱۴۰۰ بیشتر شده و جلوی طلاق نیز گرفته شود.

 

سردار حزنی به جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان جامعه هدف در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اجناس تهیه و توزیع شده در میان عروس و دامادها کاملا تولید داخل هستند که این مهم موجب رضایتمندی است.

ارسال نظرات