خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران، کمک به مردم کشور را در تراز مجاهدت های زمان جنگ دانست و گفت: وظیفه امروز استفاده از تمام توان و ظرفیت ها برای رضایتمندی مردم است.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۶۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی استادحسینی در آیین رزمایش مواسات خراسان شمالی با اشاره به هفته دفاع مقدس با اشاره به پیروزی ایران در جنگ تحمیلی برابر حدود ۸۰ کشور اظهار کرد: در دفاع مقدس بزرگترین قدرت های دنیا مقابل ایران بودند اما توانستیم نظام استکباری را شکست دهیم.

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی (قرب کوثر) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات استکبار علیه ایران اسلامی را نشان از عظمت و بزرگی ایران دانست و گفت: عزت و سرافرازی کشور حاصل خون شهدا در راه دفاع از کشور است.

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی روحیه حسینی امام خمینی را عامل به نتیجه رسیدن انقلاب و پیروزی در جنگ توصیف کرد و گفت: امروز نیز ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است.

وی کمک به مردم کشور را در تراز مجاهدت های زمان جنگ دانست و گفت: وظیفه امروز استفاده از تمام توان و ظرفیت ها برای رضایتمندی مردم از نظام بوده در حالی که دشمن به دنبال شبهه افکنی و ناراضی نشان دادن مردم از انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها