خبرهای داغ:
فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:

​دشمن به دنبال تحریف هشت سال دفاع مقدس است

قربانی گفت: جنگ را در ابتدای انقلاب دشمنان به ما تحمیل کردند و در حال حاضر نیز دشمن به دنبال آن است که هشت سال دفاع مقدس را تحریف کند.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۷۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان;سردار «مرتضی قربانی» صبح امروز (یکشنبه 6 مهر) در آیین نکوداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس پس از چهل سال در هفته دفاع مقدس بیش از پنج هزار برنامه های برگزار می شود.

 

فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس به پیروزی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: عنایت خداوند در همه مقاطع شامل حال ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران بود.

 

قربانی ابراز داشت: جنگ را در ابتدای انقلاب دشمنان به ما تحمیل کردند و در حال حاضر نیز دشمن به دنبال آن است که هشت سال دفاع مقدس را تحریف کند.

 

وی افزود: همه کشورهای دنیا از صدام حمایت کردند تا با جنگ نظامی انقلاب اسلامی را ساقط کنند و صدام این قول را داده بود که ظرف یک هفته بتواند تهران را نیز تصرف کند.

 

فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: ملت ایران با ایمان راسخ و اطلاعت مردم از رهبری و فرماندهی ولی فقیه در برابر دشمن ایستادگی کرد و این روحیه ایثارگری باعث شد که در هشت سال دفاع مقدس سربلند و پیروز خارج شویم.

 

قربانی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس اسرایی از کشورهای مختلف دنیا داشتیم، افزود: هدف استکبار همواره این بود که مردم این کشور را قتل عام کند و در سال 1318 و 1320 نزدیک به 10 میلیون از جمعیت 23 میلیون ایران را کشتند و گندم ما را به تاراج بردند.

 

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی طاغوت شکست خورد اما پس از انقلاب دشمن چشم طمع به سرمایه زیاد ملت ایران داشت و این مهم باعث شد که با ایران وارد جنگ شوند.

 

فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس به حمایت بانوان از هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و تاکید کرد: بانوان در انقلاب اسلامی رشادت های زیادی داشتند و بیش از هفت هزار زن در انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

 

قربانی با بیان اینکه صدام در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار هزینه کرد، افزود: کل هزینه های جنگ در طول این هشت سال برای جمهوری اسلامی ایران ۳۰ میلیارد دلار برآورد می شود و صدام از کشورهای مختلف دنیا حمایت می شد.

 

 

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار