سرهنگ پاسدارغلامرضا کریمی گفت: امروز تربیت جوانان مومن و انقلابی یکی از وظایف اصلی این قرارگاه بزرگ است چرا که تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند داشتن نیروی انسانی توانمند و کارآمد است.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۹۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صبح امروز سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به همراه جمعی از کارکنان این اداره طی بازدیدی از روند اجرایی پروژه شهید صیدی اراک ضمن خداقوت به کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از پروژه در دست اجرا بازدید کردند.

سرهنگ کریمی در حاشیه این بازدید ابراز داشت : خدمات مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در بخش های مختلف نظیر انرژی ، عمرانی ، راه سازی ، نشان از توانایی بالای این مجموعه خدمات رسان همراه با تخصص است که همگان بر این موضوع صحه می گذارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) را محلی برای تربیت پیمانکاران خرد و کلان در حوزه های گوناگون دانست و گفت: تربیت جوانان مومن و انقلابی امروز یکی از وظایف اصلی این قرارگاه بزرگ است چرا که تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند داشتن نیروی انسانی توانمندو کارآمد است.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: تقویت کارگاه های کوچک و حمایت از کارخانه های استان از اقدامات خوب قرارگاه در استان بود که زمینه سازی اشتغال و فروش تولیدات محصولات بومی را برای این تولیدکنندگان فراهم آورد.

وی با اشاره به خدمات گسترده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در شهر اراک اظهار داشت: ساخت بزرگ ترین تقاطع غیر همسطح در استان با عنوان آزادگان و سازه های عمرانی دیگر خود گواه خدمت رسانی بی منت از سوی این مجموعه عظیم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نظر نداشتن به منافع شخصی را از امتیازات این قرارگاه سازندگی عنوان کرد و گفت: در پروژه های انجام شده همواره دیده ایم با در نظر گرفتن کیفیت و سرعت و تکیه بر روحیه جهادی و سرلوحه قراردادن انگیزه های انقلابی و ولایی سبب موفقیت چشم انگیز این مجوعه متخصص و متعهد شده است.

سرهنگ کریمی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین انتظار می رود همچون گذشته از توانایی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای رضایتمندی و خدمت بیشتر به مردم شریف استان استفاده کافی و وافی را ببرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات