در یادواره جهادگر شهید سیدمحمدتقی رضوی و شهدای مهندسی رزمی هشت سال دفاع مقدس از ۲۲ جلد کتاب از سرگذشت‌نگاری شهدای ۳۵۲ محله پایتخت و پوستر یادمان سرباز وطن...
کد خبر: ۹۲۸۰۴۹۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز رسانه ای انمایشگاه ملی اقتدار چهل، یادواره جهادگر شهید سیدمحمدتقی رضوی و شهدای مهندسی رزمی هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده شهدای شهرداری تهران در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد.

رونمایی از ۲۲ جلد کتاب سرگذشت‌نگاری شهدای پایتخت

 

در این یادواره که با حضور شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مسئولان شهرداری پایتخت و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، چندین اثر مورد رونمایی قرار گرفت.

در یادواره جهادگر شهید سیدمحمدتقی رضوی و شهدای مهندسی رزمی هشت سال دفاع مقدس از ۲۲ جلد کتاب از سرگذشت‌نگاری شهدای ۳۵۲ محله پایتخت و پوستر یادمان سرباز وطن به یاد حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار40» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از 2 تا 9 مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و اخبار بیشتر درباره این نمایشگاه می تواند به تارنمای eghtedar40.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات