خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ انصار الحسین(ع)همدان در گفت‌وگو با بسیج:

سربازان می‌‌توانند با کسب توانمندی‌ها کشور را به پیشرفت و توسعه برسانند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش سربازان در امنیت و پیشرفت کشور گفت: سربازان می‌توانند به عنوان یک رکن مهم، در تامین امنیت کشور و پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام نقش آفرین باشند و هم می‌توانند با کسب توانمندی‌ها و بکارگیری آنها در آینده اجتماعی خود کشور را به پیشرفت و توسعه برسانند.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۴۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

سربازان می‌‌توانند با کسب توانمندی‌ها کشور را به پیشرفت و توسعه برسانندحجت الاسلام محمود قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به نقش سربازان در دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: در دفاع مقدس سربازان در کنار پاسداران و نیروهای مسلح جانانه جنگیدند و تنها تفاوتی که در میان آنها و سایرین بود فقط در عنوان مقدس سربازی بود.

وی افزود: سربازان نیز مانند سایر اقشار از جمله بسیج، سپاه، ارتش و مردم خود را موظف به دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: یک سرباز نمونه باید خود را جزیی از مجموعه به حساب آورده و در راستای برنامه‌های سازمان حرکت کند و خود را در مقابل کار ها و برنامه‌های سازمان مسئول بداند و با تمام وجود و با نیت قربه الی الله کارها و امورات را پیگیری کند.

وی با اشاره به نقش سربازان در امنیت و پیشرفت کشور تصریح کرد: سربازان هم در دوران سربازی می‌توانند در مجموعه اثرگذار باشند و به عنوان یک رکن مهم، در تامین امنیت کشور و پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام نقش آفرین باشند و هم می‌توانند با کسب توانمندی‌ها و بکارگیری آنها در آینده اجتماعی خود کشور را به پیشرفت و توسعه برسانند.

وی با اشاره به نامگذاری یک روز از هفته دفاع مقدس با عنوان روز سرباز گفت: به مناسبت این روز مراسم گرامیداشت روز سرباز، نشست صمیمی با سربازان و تجلیل از سربازان نمونه اخلاقی و عقیدتی و سربازان متاهل و نخبه برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

قربانی یادآور شد: رسیدگی و پیگیری مشکلات خاص و سازمانی سربازان یگان و برگزاری برنامه‌های تبلیغی و اخلاقی و قرآنی برای سربازان نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآن و اذان بین سربازان و تجلیل از سربازان که در نماز جماعت حضور مستمر دارند به صورت ماهیانه نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار