وی در بازدید از شعب استانهای مازندران و گیلان بابیان اینکه درک درست از ظرفیت و قابلیتهای بانک از سوی کارکنان شعب میتواند عامل مهمی برای برقراری ارتباط و ارائه خدمات گردد گفت: شناخت بانک و اشراف و آگاهی بر امکانات، خدمات و محصولات میتواند این شرایط را فراهم سازد تا شعب با بهرهگیری از این موضوع بتوانند تعامل اثربخش و فرصت خدماترسانی با رویکرد بر توسعه بازار و افزایش مشتریان رقم بزنند.
معادی انتخاب مشتریان با اهلیت مناسب و دارای ویژگیهای متناسب را در هر دو مقوله تجهیز و تخصیص ضروری دانست و دراینباره گفت؛ انتخاب مشتریان بهصورت هدفمند و برنامه محور منتج به بهبود کیفیت منابع و تخصیص تسهیلات اعتباری مؤثر و کارآمد مبتنی بر ریسک مدیریتشده و اعتماد بر بازگشت منابع را به دنبال دارد
معاون امور استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون تعهد سازمانی کارکنان شعبه و اتخاذ اخلاق و رفتار حرفهای را عامل مؤثر برای ارائه تصویر باورپذیر در نزد مشتریان و استمرار ارتباط مؤثر اطلاق نمود و در ادامه گفت: مشتریان، فعالین اقتصادی و مراجعین به شعب، انتظار دریافت خدمات تخصصی و عمومی و بهترین راهکار برای تأمین نیازهای مالی و اقتصادی دارند و ازاینرو ارائه خدمات بهینه در حداکثر سازی رضایت مشتریان از اهمیت ویژهای برخوردار است.