خبرهای داغ:
شاه محمدی گفت: ۲۴ نفر از معتادین محله حیدری شناسایی و به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند. با همکاری مرکز نیکوکاری خانواده های این افراد تحت پوشش و حمایت بسیج و مرکز نیکو کاری قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۳۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

شاه محمدی، فرمانده حوزه کوثر ولایت در گفتگو با خبرگزاری بسیج بیان کرد: بصورت ماهانه بسته های حمایتی شامل مرغ، گوشت، برنج، حبوبات، روغن و میوه بین این عزیزان توزیع می گردد.

وی افزود: تعدادی از زنان این خانواده ها در کارگاه خیاطی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی مشغول به کار هستند و در زمینه اشتغال زایی کمک حال خانواده هایشان هستند.

فرمانده حوزه کوثر ولایت اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص تحقق محله اسلامی این محله به همت پایگاه معصومیه دربین مردم نفوذ کرده و با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده مواردی مانند: فقرفرهنگی، اقتصاد ، اعتیاد از مشکلات و معظلات اولویت دار این محل می باشد که به همت حوزه کوثر ولایت و پایگاه‌های تابعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شاه‌محمدی گفت: از اقدامات فرهنگی در هفته دفاع مقدس چاپ و انتشار گوشه‌هایی از وصیت‌نامه شهدا در قالب پک فرهنگی به همراه سبد کالا بین مردم محل و کسبه توزیع می گردد.

وی یادآورشد: این بسته ها و پک های فرهنگی بصورت ماهیانه و با توجه به مناسبت های مختلف در قالب بسته‌های فرهنگی متفاوت در این محل برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه کوثر ولایت بیان کرد: در بحث پیامد نگری‌شاهد اتفاقات خوبی در این محل میباشیم که شامل: ترغیب نوجوانان محل به مسجد، سهیم شدن در انجام کارهای فرهنگی، جلب اعتماد خانواده ها به بسیج می‌باشد.

شاه محمدی در پایان خاطر نشان کرد: خانواد‌ها بعد از انجام این طرح ها در محل شاهد تغییرات مثبتی برروی نگرش فرزندان خود شده اند. مشارکت کسبه محل درانجام این کارها بازخورد مثبتی در محل داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها