نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات بسیج دانش‌آموزی در ایام کرونا تقدیر کرد و گفت: گفت: این توفیقی است که خداوند نصیب کسانی می‌کند که در مسیر خدمت به مردم قدم برمی‌دارند.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۹۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷

به گزارش برگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, آیت‌الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج دانش‌آموزی و برخی از دانش‌آموزان بسیجی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های آنها در ایام سخت بیماری گفت: این توفیقی است که خداوند نصیب کسانی می‌کند که در مسیر خدمت به مردم قدم برمی‌دارند.برخی‌ها مسیرشان مسیر خطا و خیانت و خسارات به انقلاب، کشور و مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اما در این شرایط برخی‌ها با عنایت خداوند خدمت به مردم را سرلوحه قرار دادند که دانش‌اموزان از جمله این افراد هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشور بزرگی است و در طول تاریخ بشریت هدف انقلاب اسلامی تحقق شعائر الهی است، گفت: در مقابل شعائر الهی نگاه‌های شیطانی و استکباری است که تلاش می‌کنند مردم دچار مشکل شوند در همین بیماری دیدید این فرد خبیث مدعی حقوق بشر در آمریکا پول‌های خودمان را بلوکه کرد و حوزه بهداشت نتوانست این پول را هزینه دوا و درمان مردم کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه به کسی ظلم نکرده ما فقط می‌خواهیم در مسیر انسانیت حرکت کنیم اما دشمنان مخالف و معاند با این مسیر هستند.

حسینی با بیان اینکه وظیفه ما  خدمت به مردم و افراد است، گفت: هر چه بیشتر برای خدمت به گروه‌های آسیب‌دیده تلاش کنیم ارزش‌های دینی زنده‌تر می‌ماند و دشمن مایوس می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بسیج دانش‌آموزی گفت: ظرفیت بسیج دانش‌آموزی ظرفیت خوبی است و در همین ایام هم کارهای ارزشمندی انجام شده است.
وی تصریح کرد: ارزشمند است که دانش‌آموزان را در این مسیر تربیت کنیم.دانش‌آموزان باید در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی فعال باشند و این ظرفیت را توسعه دهیم.

پیش از سخنان نماینده ولی‌فقیه در استان سعید ادیم مسئول نیروی انسانی سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تولید ۷۰ هزار ماسک توسط دانش‌آموزان بسیجی گفت: بیش از ۲۰۰ کارگاه خانگی در سراسر استان تولید ماسک را انجام می‌دهد.

وی از توزیع کیف، کفش و لباس ورزشی بین دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای جهادی از دیگر اقدامات بسیج دانش‌آموزی است.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی سایت آوای درس با همکاری قرارگاه مجازی استان عنوان کرد: بیش از ۱۱۰ گروه جهادی دانش‌آموزی در سه ماهه امسال تشکیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات