خبرهای داغ:
جانشین سپاه بوکان:

دفاع مقدس مملوء از ارزش‌های ماندگار است

جانشین سپاه بوکان گفت: دوران 8سال دفاع مقدس حاوی نکته ها و ارزش‌های ماندگار است که امروز پشتوانه ای مستحکم برای ملت ایران در مقابل توطئه ها و خصومت ورزی های دشمنان است.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۲۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار قاسم کرم زاده امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت حوزه بسیج شهری ثارالله این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 8 سال جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ایران بر اساس نقشه ای برنامه‌ریزی شده، با حمایت آمریکا و با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی آغاز شد.

این مسئول به حمایت همه جانبه استکبار جهانی از رژیم صدام اشاره کرد و افزود: دشمنان در همه سال های این جنگ از متجاوز حمایت کردند اما نتوانستند به هدف شان برسند.

 وی یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی 60 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز شیرینی پیروزی در کام ملت وجود داشت و در حال شادی و شکر از خدای متعال به دلیل عطای نعمت انقلاب اسلامی بودند که انواع توطئه‌ها به ویژه جنگ بر کشور ما تحمیل شد.

کرم زاده گفت: اگر ایثارگری و جانفشانی شهداء، صبر خانواده‌های معظم شهداء و حمایت آنان از فرزندان‌شان نبود، امکان نداشت امروز سرمان را بالا گرفته و به گذشته‌مان افتخار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار