خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:

شهدا خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب گام برداشتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: شهدا خالصانه در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب گام برداشتند.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۳۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سیدعلی سیدنظری امروز در یادواره شهدا، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس نمادی از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت هستند پس باید در برگزاری این آئین ها برای محتوا و اثرگذاری آن اهتمام جدی شود.

 وی گفت: برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می رساند.

این مسئول افزود: شهدا مسئولیت پذیر بودند و خالصانه در راه آرمان های انقلاب گام برداشته جان خود را تقدیم این نظام کردند و همواره کار آنها برای رضای خدا بود و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد یادآور شد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است.

سید نظری، امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت های ایثارگران دانست و گفت: اگر امروز ما در عرصه های مختلف موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه اینها مدیون خون شهدا است.

وی تاکید کرد: شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نکردند، همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب تلا کنیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در بین آحاد ملت ایران هستند.

این مسئول در ادامه با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) که از ابتدای انقلاب فرمودند " ما می توانیم" ، افزود: امروز به برکت اسلام در بسیاری از زمینه ها پیشرفت های چشمگیری داشته ایم این در حالی است که زمانی حتی قدرت ساخت سیم خاردار را نداشتیم ولی امروز کشور ما به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات