مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی آذربایجان غربی گفت: شهدای جهادگر صحنه‌های بی‌بدیلی از ایثار و فداکاری را در دفاع مقدس خلق کردند.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۵۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲

مکرم شیدایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: جهاد کشاورزی در دفاع مقدس و در راستای  حفظ کیان ملی نقش تعیین‌کننده‌ای داشت، نقش اثرگذار جهاد کشاورزی در دفاع مقدس، اعزام نیروهای مردمی، احداث سنگر، خاکریز و پل‌های خاکی باعث شد که این مجموعه شهدایی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کند.

وی ادامه داد: شهدای جهادگر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی های زیادی کرده و صحنه های ماندگاری را آفریدند که تضمین کننده پیروزی های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

این مسئول با بیان اینکه، جهادگران را با نام سنگرسازان بی سنگر در هشت سال دفاع مقدس می شناسند  که در جبهه های حق علیه باطل نقش فعال و ارزنده ای در کسب پیروزی های رزمندگان اسلام  داشتند، خاطرنشان کرد: امروز نیز با همان روحیه برای خدمت به مردم در عرصه حاضر هستند.

این مسئول اعزام تيم های جهادی دامپزشكی به روستاهای مناطق مختلف استان، اعزام مهندسين كشاورزی برای مشاوره مزرعه محور به كشاورزان،  برگزاري قرارگاه امنيت غذايی، برپایی جسات هيات انديشه ورز، راه اندازی کارگروه علمی سازی و میزخدمت در شهرستان‌های مختلف،  ديدار و تفقد از خانواده شهدا در سراسر استان، برگزاری مراسم غباروبی مزار شهدا توسط قشر بسیج مهندسین کشاورزی، اعزام تيم های جهادی دامپزشكی جهت پايش و ويزيت دام‌های سبك و سنگين، برگزاری نشست‌های بصیرتی و صالحین را از جمله اقدامات صورت گرفته به مناسبت نکوداشت این ایام برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات