خبرهای داغ:

سرکشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان از پایگاه‌های عملیاتی لشکر۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه َشهداء آذربایجان غربی از پایگاه‌های عملیاتی لشکر۳ حمزه(ع) مستقر در منطقه اربیلان سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۳۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام علی متین در جمع صمیمی رزمندگان لشکر، ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تاریخ هشت ساله دفاع مقدس را سمبلی از ایثار، شهادت و مقاومت رزمندگان دانست و اظهار کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس قله های بلند حماسه را در راه دفاع از کیان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی درنوردیده اند و با اهدای خون و جان‌شان سطر سطر تاریخ این مرز بوم را قلم زده اند.

وی گفت: دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید آورد و در کنار نماز و قرآن، دعا وسیله دیگری بود که یاد خدا را در دل رزمندگان زنده نگاه می داشت و تحمل سختی های نبرد را برای آنان آسان تر می کرد و مطمئن باشید اگر شما رزمندگان جوان این راه را ادامه دهید قطعأ در همه صحنه ها پیروز خواهید شد.

این مسئول، خلوص، صفای باطن، عمل به وظیفه شرعی و انقلابی و مجاهدت خستگی ناپذیر را از مهم ترین شاخصه های رزمندگان دفاع مقدس برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان افزود: اخلاص رزمندگان بیش از هر خصلت دیگری در جبهه ها نمود داشت و آنها حاضر بودند برای دفاع از حریم ولایت از همه هستی خود بگذرند.

حجت الاسلام متین گفت: امنیت پایدار در منطقه شمال غرب به برکت وجود و تلاش های شبانه روزی شما عزیزان به دست آمده است و همه ما قدردان زحمات شما هستیم.

در پایان حجت الاسلام اسماعیل مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) گزارشی از وضعیت برنامه های اعتقادی و معنوی در پایگاهای عملیاتی ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار