سردار معروفی گفت: در دفاع مقدس آنچه موجب مقاومت و پیروزی ما شد حاکم شدن تفکر انقلابی به جای نگاه لیبرالی بود و امروز هم برای موفقیت به نگاه انقلابی احتیاج داریم.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۶۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان در جمع بسیجیان بردسیر گفت: یکی از مشکلات ما در سال اول دفاع مقدس، حاکمیت تفکر لیبرالی به جای تفکر انقلابی، توسط بنی صدر بود و او به جای نگاه به توانمندی ها و خودباوری به کشور، به بیرون نگاه داشت و ۳۴ روز در خرمشهر هیچ کمکی نکرد.

وی افزود: نگاه بنی صدر نگاه لیبرالی بود، اما می بینیم وقتی عزل شد و شهیدان رجایی و باهنر جایگزین شدند و امام به عنوان فرمانده کل قوا، شهید صیاد شیرازی را به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش معرفی کردند و نگاه انقلابی حاکم شد در کمتر از ۱۱ ماه حصر آبادان شکسته شد و چندین عملیات بزرگ، با موفقیت انجام شد.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز هم ما به این نگاه انقلابی که همان نگاه به توانمندی های خود است نه نگاه لیبرال و به بیرون احتیاج داریم، اظهار کرد: وقتی نگاه انقلابی باشد مثل امروز در بردسیر، فرماندار و امام جمعه و فرمانده سپاه و رئیس کمیته امداد همه در کنار هم قرار می گیرند و حاصل آن می شود ساخت ۵۴ خانه و دستگیری و خدمت به ولی نعمتان انقلاب، همین مردمی که پای انقلاب ایستاده اند.

فرمانده سپاه ثارالله تاکید کرد: دشمن نمی خواهد ببیند که این مردم پای انقلاب ایستاده اند، دشمن می خواهد ۲۵ میلیون در تشییع جنازه حاج قاسم نیاید، ولی دیدیم که مردم نه فقط قشر مومن و انقلابی که با هر تفکر و سلیقه ای برای تشییع جنازه حاج قاسم آمدند؛ بنابراین در مقابل این ملت هوشمند آیا وظیفه ای جز گوش شنوا بودن، آقایی نکردن، دستگیر بودن داریم؟ این یعنی ما ملت امام حسینیم.

وی اولویت اول در استان را بحث آب دانست و گفت: با جدیت پیگیر آبرسانی به مناطق محروم هستیم و هفتاد درصد پروژه های ما حول محور رساندن آب بهداشتی و اصلاح و پایداری آب در منطقه است و بعد از آن بهداشت، و حتی تا مشکل بهداشت و طهارت مردم در یک منطقه حل نشود مسجد نمی سازیم.

سردار معروفی مسکن و اشتغال خرد را از دیگر اولویت ها دانست و افزود: رمز موفقیت ما در پروژه های انجام شده کار جهادی است نه انجام پروژه های قراردادی و پیمانکاری، بنابراین باید در انجام این اولویت ها مردم را به صحنه بیاوریم و با مشارکت های مردمی و کار جهادی نگذاریم سفره های مردم کوچک شوند.

وی اشتغال خرد را به دلیل زودبازده بودن و کم هزینه بودن از اولویت ها دانست و گفت: با چند دام و چند کندوی زنبور عسل یا یک دار قالی باید اقتصاد مقاومتی را در خانواده ها رنگ و بوی حقیقی بدهیم و به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله بر لزوم توجه به حوزه فرهنگی تاکید کرد و افزود: مبادا پشت مشکلات معیشتی قایم شویم و در حوزه ی فرهنگی کوتاه بیاییم، باید نام و یاد شهدا و ارزشها و شعائر را با برگزاری یادواره ها در عین رعایت شرایط بهداشتی زنده نگهداریم.

سردار معروفی در پایان از هماهنگی و همدلی مسئولان، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان بردسیر تشکر کرد و از خدمات انجام شده در شهرستان ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظرات