مسابقات ورزشی دارت و تفنگ بادی خواهران در هفته دفاع مقدس در سالن سپاه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۹۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
علی ستاری در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه اظهار داشت: سلامتی و توانایی جسمانی از نعمت‌های الهی است. انسان همیشه خواهان سلامتی و نشاط است خوشبختی هر انسان وابسطه یه نیروی بدن و روحش است.
وی تصریح کرد: ورزش در سلامت و آمادگی جسمانی، تعادل و ثبات هیجانی، جلب توجه، رقابت، رشد اعتماد به نفس، تصویر مثبت بدنی و اجتماعی و تامین نیاز‌های دوستی، احساس امنیت و تقویت گروهی، تاثیر فراوانی دارد سلامت روانی از موضوعاتی است که در اثر شرکت در فعالیت‌های ورزشی می‌تواند حاصل شود چنین فعالیت‌هایی بهترین موقعیت را برای رشد معیار‌های سلامت روانی فراهم می‌کند.
مسئول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه ورزش نوعی فعالیت رقابتی بین افراد است که بر اساس مهارت جسمی استوار بوده و در بر دارنده پاداش درونی و بیرونی است؛ افزود: سلامت هرجامعه‌ای را سلامت افراد آن جامعه تضمین می‌کنند. سلامتی که ورزش و اهمیت به آن می‌تواند تضمین کند. در این بین، اما از بین تمامی افراد جامعه، ورزش کردن دختران اهمیتی به مراتب بیشتر دارد. چرا که دختران امروز، مادران فردای جوامع هستند که در صورت سلامت بودن، می‌توانند نسلی سالم و تندرست را تربیت کنند.
ستاری ضمن اشاره به نحوه اجرای مسابقات «شهیده صدیقه رودباری شهمیرزادی» اضافه کرد: این مسابقات به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس بین ۴۰ ورزشکار منتخب پایگاهی بین دو رشته ورزشی دارت و تفنگ بادی انجام شد که در انتها به نفرات اول تا سوم دو رشته جوایز نقدی همراه با لوح قهرمانی اهدا شد.
وی در ادامه بیان داشت: این مسابقات در سطح شهرستانی به همت حوزه کوثر شهرستان، تربیت بدنی ناحیه و باهمکاری اداره ورزش جوانان شهرستان سرخه در سالن امام خمینی (ره) برگزار شد.
همچنین در پایان مسابقات از برگزیدگان، توسط علی ستاری مسئول تربیت بدنی ناحیه و مریم آزمون مسئول جامعه زنان شهرستان سرخه آزمون تقدیر بعمل آمد.
لازم بالذکر است این مسابقات با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها