در هفته تربیت بدنی

اجرای برنامه های متنوع ورزشی در هفته تربیت بدنی

باتوجه به برنامه ریزی های انجام گرفته بیش از 10 برنامه در هفته تربیت بدنی در شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۵۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳

همزمان با نزدیک شدن به هفته تربیت بدنی جلسه ای با هدف برنامه ریزی در خصوص نحوه و چگونگی اجرای برنامه ها در اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه، با حضور علی ستاری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان و میرحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ باتوجه به اینکه منابع انسانی و داشتن مردمی سالم و با نشاط و فعال از شاخص های مهم توسعه یافته گی محسوب می شود. در این راستا موضوع ورزش و توسعه آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است .جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی(۲۶ مهر الی ۲ ابان) بین مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه و میرحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صورت گرفت و پیشنهادات لازم ارائه شد.

در این گفتگو به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزاری مسابقات و برنامه هایی چون دارت و تیراندازی پیشکسوتان، دارت و تیراندازی دانش آموزی، دارت خواهران، پیاده روی کارکنان ادارات شهرستان، کوهپیمایی کارکنان ناحیه و اداره ورزش جوانان و برنامه ریزی جهت برپایی رژه موتوری در سطح شهرستان با همکاری دو اداره ورزش جوانان و تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان مدنظر قرار گرفت.

لازم بالذکر است، باتوجه به شرایط فعلی و درگیری جامعه با ویروس منحوس کرونا، تمهیدات لازم جهت اجرای برنامه ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اندیشیده شد.

همچنین در پایان مدیرکل ورزش و جوانان سرخه بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن درتامین سلامت جسمی و روحی جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار