خبرهای داغ:

اردو راهیان نور قدم موثر در شناخت شهداست

بسیجی ورزشکار در شهرستان سرخه گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور از گام های موثر ایجاد شناخت نسل امروز نسبت به شهداست.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۰۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
بدون شک شهدای دوران دفاع مقدس و در امتداد آن شهدای مدافع حریم و حرم بزرگ‌ترین، مؤثرترین و شاخص‌¬ترین مؤلفه قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌اند.
سرافرازی و عزت ایران اسلامی در این مقطع حساس، دستاورد و محصول خون‌¬های پاک و مطهری است که در جای¬‌جای جبهه¬‌های غرب و جنوب کشور و در عمق راهبردی نظام در آن‌سوی مرز‌ها بر زمین ریخته، اما روی زمین نمانده است. این خون¬‌های پاک به برکت اخلاص نهفته در آن به‌خوبی به ثمر رسیده و، چون چتری حافظ امنیت و آسایش کشور در جهنم سوزان فتنه انگیزی¬‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در سطح منطقه و فرامنطقه شده است.
همزمان با هفته دفاع مقدس محمدعلی ساجدی فر در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه اظهار داشت: من معتقدم زاویه دید ما نسبت به زندگی، دفاع مقدس است و ما باید این دوره مقدس را که بسیار پر افتخار است، الگو زندگی خود قرار دهیم.
وی تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم باید مانند شهدا با تقوا و شجاع و یکرنگ عمل کنیم. کار‌ها را برای رضای خدا انجام دهیم و در برابر ظلم بایستیم و بدانیم قدرت ما در قلب ما یعنی جایگاه خداست، همانطور که شهدا با این دید و در شرایط نابرابر مقابل همه دنیا ایستادند و پیروز شدند.
ورزشکار بسیجی خاطرنشان کرد: اگه نگاهی به اردو راهیان نور بیاندازیم و تا جایی که خدا به بنده لطف داشتند و ما را دعوت کردند به قدمگاه شهدا برویم، می‌توانیم به سادگی دریابیم که بله بسیار خوب توانسته اند جوانان امروز را جذب کنند که البته این تنها بخاطر اخلاص در عمل آنهاست؛ لذا امیدوارم از این پس نیز تلاش‌های بیشتری صورت گیرد تا دهه ۸۰ و ۹۰ هم به طور کامل و جامع با آن دوران خو بگیرند.
ساجدی فر بیان داشت: در حال حاضر در رشته فوتبال و فوتسال فعالیت دارم. همچنین با لطف خداوند موفق به کسب موفقیت در سطح استانی و شهرستانی شدم. آنچه در ورزش حائز اهمیت است؛ سالم نگه داشتن روح و جسم است و مهم‌ترین هدف ورزش، پرورش اخلاق پهلوانی در جامع می‌باشد. جدا از این موفقیت ها، دو مقام استانی در فوتبال و چند مقام در سطح شهرستانی کسب کرده ام.
وی در ادامه افزود: همه افراد با برنامه ریزی می‌توانند حداقل روزی ۱۵ دقیقه از هیاهوی روزمره خود را جدا کرده و به ورزش بپردازند، تا هم جسم سالمی داشته باشند و هم از لحاظ روحی آمادگی و شادابی کافی برای زندگی بهتر را پیدا کنند..
ارسال نظرات
پر بیننده ها