خبرهای داغ:

برگزاری راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی استان سمنان در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان سمنان گفت: راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی استان سمنان در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود
کد خبر: ۹۳۱۷۲۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه محتوایی قرارگاه امام حسن عسگری (ع)، راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی سپاه استان سمنان برگزار شد.
در این نشست که با حضور مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج)، معاونت اردویی راهیان نور و گردشگری، فرهنگی هنری و سایر معاونت‌های مربوطه سپاه استان در محل سازمان اردویی استان برگزار گردید، در خصوص اجرای راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی استان سمنان در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه سال جاری بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان سمنان توضیحاتی را در مورد نحوه برگزاری ارائه کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های راویان و اماکن موجود در استان از قبیل: پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان در این راستا مورد توجه است.
وی ادامه داد: اعزام تیم تولید محتوا به مناطق عملیاتی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در یادمان‌های فتح المبین، هویزه، دهلاویه، شلمچه و اروند رود و... نیز با برنامه ریزی انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها