مسئول آتش نشانی شهرداری محلات:

پیش بینی اجرای بیش از 15 عنوان برنامه در هفته آتش نشانی و ایمنی

مسئول آتش‌نشانی شهرداری محلات از برگزاری بیش از ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته آتش‌نشانی و ایمنی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۱۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛ محمود فلفلی با اشاره به قرارگیری در آستانه هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن این روز بیش از ۱۵ عنوان برنامه آموزشی و فرهنگی جهت اجرا در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان و مسئولان پیش‌بینی‌شده است که با توجه به شرایط خاص امسال بسیاری از برنامه‌های عملیاتی به دلیل تجمع شهروندان لغو شد.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: نواخته شدن زنگ ایستگاه آتش‌نشانی محلات، رژه خودرو‌های آتش‌نشانی تا مقبره شهدای گمنام، گلباران قبور مطهر شهدای گمنام و دیدار آتش‌نشانان با امام‌جمعه شهر محلات و تجلیل از آتش‌نشانان ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های اولین روز این هفته است.
مسئول آتش‌نشانی افزود: دیدار آتش‌نشانان با مدافعان سلامت و تجلیل از کادر درمان و اهدای خون توسط کارکنان آتش‌نشانی ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده جهت اجرا در دومین روز از این هفته است. وی تصریح کرد: تهیه و تولید ویدئو‌های آموزشی باهدف ارتقا مشارکت اجتماعی شهروندان، تولید مستند تصویری از تلاش‌های آتش‌نشانان در یک سال گذشته و ترویج فرهنگ ایمنی و بررسی مقررات در ساختمان‌ها با حضور کارشناسان آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌های آموزشی این هفته است.
فلفلی بیان کرد: حضور آتش‌نشانان در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقه نقاشی «من حامی ایمنی هستم» ویژه کودکان، برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه رانندگان تاکسی و آژانس محلات و برگزاری مسابقه ورزشی انفرادی مخصوص کارکنان آتش‌نشانی ازجمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده جهت اجرا است.

ارسال نظرات