خبرهای داغ:
سردار سرتیپ حجازی با تأکید بر گرفتن انتقام از قاتلان سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: ما باید امروز در جبهه مقاومت بایستیم و مقاومت کنیم و قطعاً پیروزی نصیب ما خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۸۵۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران روز گذشته  در «همایش تداوم دفاع مقدس در جبهه مقاومت و رونمایی از کتاب فرماندهان نبرد» که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اگر هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم به دلیل مبارزه‌ای بود که بین حق و باطل شکل گرفت و همه این مناسبت‌ها یادآور نکته مبارزه بین نور و ظلمت است. خداوند اراده کرده است که در مبارزه حق و باطل، حق را پیروز و باطل را نابود کند و بندگان در این آزمون در میدان امتحان الهی قرار دارند؛ ما بر سر باطل خواهیم کوفت تا آن‌ها را محو کنیم.

انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم/ پیروزی از آنِ جبهه مقاومت است

 

وی ادامه داد: مبارزه بین حق و باطل هدفی دارد و خوشا به حال کسانی که در جبهه حق ایستادند. مولفه‌های جبهه ظلم‌ستیزی این است که خداوند افراد را از ظلمت به سمت نور می‌برد. در دوران هشت ساله دفاع مقدس، در سنگر‌های دشمن بعثی آثار لهو و لعب بود درصورتی که رزمندگان ما به دنبال خداخواهی بودند. در جبهه حق، اطاعت از خداست و در جبهه باطل اطاعت از طاغوت است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: وقتی امام خمینی (ره) فرمودند که باید حصر آبادان بشکند، همه حرکت کردند و امر ولی را اطاعت کردند و به نتیجه هم رسیدند. در جبهه حق، ایثار تبلور می‌کند، اما در جبهه باطل همه به دنبال زیاده‌خواهی هستند و در جبهه مقاومت نیز این موضوع را به وفور مشاهده کردیم. این رویکرد را در زندگی حاج قاسم سلیمانی نیز شاهد بودیم؛ لذا در جبهه حق ایثار و ازخودگذشتگی وجود دارد.

سردار حجازی افزود: در جبهه حق، دفاع از مظلوم را شاهدیم، اما در جبهه باطل همه به دنبال فشار بر مظلوم هستند و این موضوع را در کشور یمن شاهد هستیم و روزی نیست که ده‌ها فروند بمب و موشک بر سر مردم مظلوم یمن نریزند. در جریان داعش، محور مقاومت به خاطر حمایت از مردم مظلوم به‌پاخاست و بنده در یکی از گزارش‌ها دیدم که در جنوب سوریه، یک خانمی به دلیل کامل نبودن حجاب دستگیر شد و داعشی‌ها او و فرزندش را سوار بر ماشین کردند. مادر در ماشین به پسرش می‌گوید که خدا سایه ظلم را از سر ما بردارد، اما داعشی‌ها به خاطر همین حرف، این مادر را تیرباران می‌کنند.

وی اظهار داشت: مدافعان حرم رفتند به جبهه‌های مقاومت تا مقابل ظلم بایستند. آمریکایی‌ها هفت هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کردند، اما چیزی به دست نیاوردند و چند روز پیش وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ایران ۱۶ میلیارد دلار برای جبهه مقاومت خرج کرده است درحالی که خیلی از این پول به صورت قرض بوده است. در جبهه حق، شاهد مبارزه شجاعانه هستیم، اما در جبهه باطل مبارزه بزدلانه است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: صفا و صمیمیت در جبهه مقاومت موج می‌زند، اما جبهه باطل دائماً به دنبال حیله‌گری است. آن‌ها به خیال خودشان ائتلاف ایجاد کرده اند، اما دوستان خودشان نیز به هم خیانت می‌کنند و امروز دشمن توان خاصی ندارد بلکه آن‌ها جنود شیطان هستند که در مقابل جنود رحمان قرار گرفته اند.

وی اذعان کرد: به همه آزادگان اعلام می‌کنم که اگر ما در این جبهه مبارزه نکنیم، خداوند افراد دیگری را می‌آورد که این رسالت را ادامه دهند؛ لذا ما امروز توفیق داریم که در این جبهه هستیم. ما باید امروز در جبهه مقاومت بایستیم و مقاومت کنیم و قطعاً پیروزی نصیب ما خواهد شد. ما وظیفه داریم که انتقام خون حاج قاسم را بگیریم. اگر ما این کار را نکنیم خداوند افراد دیگری را می‌آورد که انتقام خون حاج قاسم را از مجرمان بگیرد.

سردار حجازی خاطرنشان کرد: همان طور که خداوند وعده کرده است، جبهه حق قطعا در نبرد‌ها بر باطل پیروز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها