همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار رئیس کل دادگستری استان زنجان با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ رئیس دادگستری و دادستان استان زنجان ضمن حضور در سپاه انصارالمهدی(عج) با سردار کرمی؛فرمانده سپاه استان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۰۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با سردار جهانبخش کرمی؛فرمانده سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان زنجان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات ولایت سپاه برگزار شد، ضمن  بریک فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت :در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان سپاهی و نیروهای بسیجی  با شجاعت و اخلاص و با نثار جانشان  در برابر متجاوزین و دشمنان نظام  ایستادند .

 

وی با بیان اینکه استان زنجان سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد،ادامه داد :از جمله این شاخصه ها حضورغواصان دریادل بود که افتخارات بسیار زیادی در پیروزی رزمندگان در برابر دشمنان آفریدند.

 

رئیس شورای قضایی استان  در ادامه دیدار که دادستان مرکز استان ،معاونین و روسای سازمانهای تابعه  قوه قضاییه نیز حضور داشتند ،تصریح کرد : امروز هم صحنه ،صحنه جنگ است ،اما متفاوت با دوران  ۸ سال دفاع مقدس .جنگ امروز ما  با دشمن،  به شکل دیگری است .بنابراین بایستی مانند  دوران دفاع مقدس ، دفاعی جانانه و شجاعانه با دشمنان نظام و کشور انجام دهیم .

 

صادقی نیارکی اظهار داشت: امروزباید همه  قدردان امام ، رهبری ،شهدا و ایثارگران باشیم و تمام توان خود برای خدمت صادقانه به نظام و کشور بکار ببندیم ،چرا که این فرصت های خدمتی زود گذر هستند، نکند بعد از سپری شدن  این فرصت ها  حسرت کارهای نکرده را بخوریم و شرمنده شهدا شویم .

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه دستگاه قضایی استان آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با کلیه سازمانها و نهادها بخصوص سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان برای انجام وظایف اعلام  می دارد .

ارسال نظرات