حجت الله محمدی رئیس آموزش پرورش محلات به همراه معاونین وهیئت همراه با سرهنگ رضایی فرمانده سپاه محلات دیدار و هفته دفاع مقدس راتبریک گفتندوپیرامون مسائل آموزشی شهرستان بحث وگفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۷۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات ؛ در این دیدارمحمدی رئیس آموزش پرورش محلات ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس،انتصاب سرهنگ رضایی به عنوان فرمانده سپاه محلات تبریک گفت وافزود:برنامه های اجرایی درطول هفته دفاع مقدس ازکیقیت واثرگزاری مطلوبی برخوردابود.

محمدی  همچنین تاکید کرد: نسل جدید ایران با ارزش های انقلاب و وضعیت نظام جهانی در قبل از سال 57 اصلا آشنا نیست و همین امر رسالت آموزش و پرورش در این تعامل و ارتباط با سپاه مضاعف می شود.

محمدی درادامه همکاری مجموعه سپاه پاسداران وآموزش وپرورش را موثرومفید خواندوگفت:هردومجموعه سپاه وآموزش پرورش می بایست به دنبال تربیت نسل جوان بامعرفی الگوهای مناسب در سطح جامعه باشند.

محمدی درادامه گفت:سپاه پاسداران در اکثر امور فرهنگی و اجتماعی پیشقدم بوده است و در عمل نیز آن را اثبات کرده است.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های بسیج فرهنگیان و دانش آموزان افزود: همکاری با بسیج افتخار ماست.

درادامه سرهنگ رضایی فرمانده سپاه محلات ضمن تقدیروتشکرازمجموعه آموزش پرورش گفت:دو نهاد سپاه و آموزش و پرورش از بدو انقلاب یار و همراه هم بوده اند و هم اکنون نیز بیشترین فعالیت‌های مشترک فرهنگی سپاه با مجموعه بزرگ آموزش و پرورش انجام می‌شود.

فرمانده سپاه محلات افزود: با تعاملات خوبی که بین فرهنگیان و بسیج دانش آموزی وجود دارد می توان در مسیر رشد و تقویت بنیه های دفاعی کشور، ترویج فرهنگ دینی و فرهنگ ارزش های دفاع مقدس در جهت ارتقاء تحصیلی دانش آموزان گام برداشت.

سرهنگ رضایی با اشاره به مجاهدت دانش آموزان در طول دوران دفاع مقدس بیان کرد: این امر نشان دهنده این است که مجموعه دانش آموزان و جوانان پاک بدون تعلقات دنیوی حضورشان در جبهه ها یک حضور فراگیرو موثر بوده است. فرهنگیان هم جزء اقشاری بودند که با توجه به درصد حضورشان در جبهه شهدای بسیار زیادی به انقلاب و اسلام اهدا کرده اند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظرات