مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا با تاکید بر اینکه همچنان روحیه ایثارگری و جهاد در بانوان مشاهده می‌شود و ادامه دارد، به ایثارگری بانوان در دوران بحران کرونا هم اشاره کرد و افزود: در  اوایل شیوع کرونا خواهران بسیجی پای کار آمدند و مشغول تولید ماسک و وسایل پزشکی شدند.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۹۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
فرشته پازوکی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس  که مقارن شده  با چهل سالگی دفاع مقدس از برگزاری ۱۰۱ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:  بسیج جامعه زنان در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع با شیوه‌های متفاوت را در هفته دفاع مقدس به اجرا گذاشت که با توجه به شرایط کرونایی ۷۰ درصد برنامه در فضای مجازی و هم چنین در  فضای حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: دیدار با ائمه جمعه، برپایی نمایشگاه منشور گام دوم انقلاب، معرفی الگوی زن موفق، برگزاری برنامه آبروی محله در ۴۰ محله با نام یک شهید، ترویج سبک زندگی رزمندگان، برنامه یاد یاران، دیدار با همسران شهدا، تجلیل از زنان رزمنده پیشکسوت، ثبت چهل خاطره و چهل وصیت نامه از شهید، ساخت مستند از همسران شهدا، مادران و فرزندان شهدا و کتاب صوتی، و همچنین برگزاری اردو‌های جهادی از مهم‌ترین برنامه هاست.

پازوکی در ادامه با بیان این مطلب که بعد از گذشت چهل سال از ایثار و جانفشانی ایثارگران، شهدا، رزمندگان و جانبازان و آزادگان،   همچنان شاهد پایداری  انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، ایران اسلامی به عنوان یک الگو موفق برای آزادیخواهان جهان معرفی شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در همین باره تاکید کرد: تمام تلاش و هدف ما باید این باشد تا‌ الگوی نمونه را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

پازوکی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش زنان در تشکیل انقلاب اسلامی و پیروزی دفاع مقدس پرداخت و افزود: زنان نقش پررنگی در جبه‌های حق علیه باطل داشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا از ۲۹ شهیده زن در استان مازندران خبر داد و گفت:در کل کشور ۷ هزار شهیده زن داریم که این خود نمایانگر آن است، که زنان پا به پای مردان برای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس مجاهدت کردند.

پازوکی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نقش زنان در پیروزی جنگ  اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اگر زن‌ها حماسه جنگ را نمی‌سرودند و جنگ را در میان خانه‌ها به عنوان یک ارزش تلقی نمی‌کردند، مرد‌ها اراده و انگیزه رفتن به میدان جنگ را پیدا نمی‌کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به ایثارگری و مجاهدت زنان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد: پرستاری از مجروحان، پشتیبانی و تدارکات پشت جبهه، پخت نان، تشکیل هسته‌های مقاومت، و از همه مهمتر تشویق همسران و برادران و فرزندان خودبرای  جبهه و مدیریت خانه، از جمله کار‌های زنان بود.

پازوکی در ادامه با تاکید بر اینکه همچنان روحیه ایثارگری و جهاد در بانوان مشاهده می‌شود و ادامه دارد، به ایثارگری بانوان در دوران بحران کرونا هم اشاره کرد و افزود: در  اوایل شیوع کرونا خواهران بسیجی پای کار آمدند و مشغول تولید ماسک و وسایل پزشکی شدند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به کمک‌های مومنانه و دستگیری از خانواده‌های نیازمند هم اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر زنان ما بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در  جنگ نرم عرصه‌ها را شناسایی کرده و برابر آن  پاسخ میدهند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها