امام جمعه عباس آباد مطرح کرد:

ضرورت تبیین فرهنگ ایثار در مدارس

امام جمعه عباس آباد گفت:‌رسانه‌ها در مناسبت‌های مختلف ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس را در مدارس و برای نسل جوان تبیین کنند و یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان را زنده نگه دارند.
کد خبر: ۹۲۸۲۴۲۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
ضرورت تبیین فرهنگ ایثار در مدارس
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان فرهنگی و دانش آموزی در سالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد باحضور فرمانده سپاه، فرماندار، امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه عباس آباد در این مراسم، رزمندگان، آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس را تجلی غیرت، عشق و ایمان به خدا برشمرد و گفت: سرمایه‌های هشت سال دفاع مقدس با جان فشانی و توکل به خدا از کیان اسلامی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی دفاع کردند و اکنون رسانه‌ها در مناسبت‌های مختلف باید این ایثار و فداکاری را در مدارس و برای نسل جوان تبیین کنند و یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان را زنده نگه دارند.

امام جمعه عباس آباد افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی جوانان جمهوری اسلامی ایران در جنگی نابرابر دشمن مسلح را از پای در آوردند و یک وجب از خاک میهن را از دست ندادند.
 
ضرورت تبیین فرهنگ ایثار در مدارس

حجت الاسلام موسوی  تقدیر از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواد‌های شهدا را کم‌ترین کار ممکن برای این عزیران برشمرد و گفت: وظیفه داریم جوانان کشورمان را با فرهنگ آزادگی و مردانگی بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش بسیج؛ در این مراسم چند نفر از جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به خاطره گویی پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار