ساخت ۱۴ مسجد و خانه عالم در لرستان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان گفت: تعداد ۲۲ مدرسه، هفت مسجد و هفت خانه عالم ساخته شد؛ همچنین ۱۰ خانه عالم تعمیر شد و ۱۸ روحانی در دهستان‌ها مستقر شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۰۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس علیشاهی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان نیز در حاشیه رزمایش  مشق احسان در جمع خبرنگاران، گفت: رسیدگی به مناطق محروم ماموریت سپاه است که در دهستان‌های استان با ضریب ۷ و ۸ طی سه سال پیش کارهای عمرانی خوبی انجام شده است.

وی افزود: در ابتدا محرومیت‌زدایی پنج دهستان برعهده قرارگاه بود که در وهله اول دهستان میانکوه غربی به جمع دهستان ها اضافه شد؛ در زمان سیلاب نیز دو دهستان پلدختر و معمولان اضافه شد و جمع دهستان‌ها به ۹ دهستان رسید که ستاد راهبردی رسیدگی به مناطق محروم توجه مدیران در قالب کارگروه‌های مختلف فعال شد و سپاه در این مقطع به کمک دولت آمد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان با بیان این‌که اداراتی همچون برق، امور آب، امور عشایری و راهداری برای توسعه تخت چان کمک دادند و در کنار دولت از کمک خیرین استفاده کردیم، گفت: در این راستا تعداد ۲۲ مدرسه، هفت مسجد و هفت خانه عالم ساخته شد؛ همچنین ۱۰ خانه عالم تعمیر شد و ۱۸ روحانی در دهستان‌ها مستقر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات