عصرجدیدخدمت سپاه ناحیه امام حسین(ع) با معرفی برگزيدگان به كار خود پايان داد

نخستین دوره مسابقه «عصر جدید خدمت» با رویکرد کمک های مومنانه و تقویت روحیه تعاون و خدمات رسانی، به همت سپاه ناحیه امام حسین(ع) در شهر کرج به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۰۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار مجید زنجانیبیان کرد: این مسابقه در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر استمرار کمک های مومنانه، تقویت روحیه تعاون و همکاری مردم اجرا شد.

وی  افزود: این مسابقه مبتکرانه با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج، گروه های مردم نهاد، کمک دستگاه های ذیربط و مسوولین شهری با هدف جمع آوری ایده های زود بازده و کوچک و خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقه برای نخستین بار در کشور اجرا شده، گفت: عام المنفعه بودن این ایده ها از لحاظ سودآوری مهمترین شاخصه انتخاب ایده های برتر می باشد.

پاسدار زنجانی با تشریح فرآیند پنجگانه برگزاری این مسابقه، ادامه داد: شرکت کنندگان مسابقه عصر جدید خدمت بعد از فراخوان برای جمع آوری ایده های خدمت رسانی در عرصه های اشتغالزایی فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بنگاه های اقتصادی، کشاورزی و غیره در بستر فضای مجازی ایده های خود را در فرم های اولیه ثبت می کنند.

فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهر کرج اظهار داشت: شرکت کنندگان دراین مسابقه با توجه به شرایط کرونایی با استفاده از گوشی همراه ، ایده خود را در قالب  کلیپ سه دقیقه ای تشریح  و به دبیرخانه مسابقه ارسال کرده اند.

وی ادامه داد: هیات داوران پس از دریافت آثار و بررسی آن ها در هر رشته، ایده های ناب و گره گشای مشکلات اجتماعی مردم را انتخاب کردند.

فرمانده سپاه کرج گفت: ۳۰ تا ۵۰ درصد هزینه ی اجرای ایده های انتخاب شده در مرحله اول در منطقه شرق کرج توسط سپاه تامین شده است.

ایده هایی که توسط هیات داوران موفق به دریافت رای مثبت شدند علاوه بر اینکه هزینه اجرای ایده به طور کامل پرداخت شده، نفر برتر پنج میلیون تومان هدیه نقدی نیز دریافت کرده است.

وی اضافه کرد: مسایقه عصر جدید خدمت آغازی است برای کشف استعداهای جدید و ارایه  خدمت به مردم کلانشهر بزرگ کرج با کمترین هزینه و زمان تا مشکلات مردم شهرمان با حضور گروههای جهادی بسیج وگروه های مردم نهاد مرتفع بشود.

زنجانی گفت: این مرحله ازمسابقات بسیار باشکوه برگزار شدو باحضور پررنگ مردم و گروه های جهادی تابلوی زیبایی از ایده های خدمت در مقابل چشم همگان به تصویر کشبده شدو در فضای مجازی این ایده ها منتشر خواهند شد.

در مدت فراخوان این مسابقه که از تیرماه سال جاری آغاز شده بود، در نهایت ۸۰ ایده به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که در مرحله  نهایی ۱۵ ایده به عنوان برتر انتخاب شدند.

در پایان به سه نفر برتر این مسابقه پریسا قاسمی با ایده اشتغال و کارگاه قالیبافی با ایجاد اشتغال برای ۱۷۰ نفر از بانوان، فاطمه فردی با طرح امداد محله و کارهای خدماتی و تعمیراتی به عنوان نفر دوم و خانم ایزدی با موضوع کودکان کار به عنوان نفر سوم، جوایز نقدی و لوح تقدیر دریافت کردند.

همچنین به مابقی ۱۵ نفر برتر نیز لوح تقدیر اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها