خبرهای داغ:
راوی دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس از حساس‌ترین برهه‌های حیات چهل ساله نظام اسلامی ایران محسوب می‌شود
کد خبر: ۹۲۸۱۱۳۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گردهمایی جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با شکوه رزمندگان و مردم شهید پرور شهرستان سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان، روایتگری رزمنده حسینعلی کلامی، مداحی جعفر غلام و اجرای گروه سرود برگزار شد.
حسینعلی کلامی راوی دفاع مقدس ضمن اشاره به اینکه چهل سالگی دفاع مقدس یک رخداد ملی و مناسبت عمومی است و همه باید تلاش کنیم که به بهترین شکل ممکن نسبت به انتقال و انتشار فرهنگ آن مبادرت بورزیم؛ اظهار داشت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت خوبی برای بلوغ فکری و محتوایی نسل جوان ما در خصوص فهم و انتشار فرهنگ دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: شهید والاترین مقام و ارزش نزد خداوند است و لذا اگر فعالیتی مزین به نام شهید می‌شود باید به جایگاه ارزشمند شهید و سیره الگویی شهید نیز توجه شود و تنها به یک عکس بسنده نشود.
راوی بسیجی افزود: دوران دفاع مقدس از حساس‌ترین برهه‌های حیات چهل ساله نظام اسلامی ایران محسوب می‌شود که با حضور مردم ولایتمدار و راهبردی دقیق و موثر امور از سوی فرمانده کل قوا در زمینه‌های سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی همواره مورد توجه بوده به‌طوری‌که این حادثه عظیم در بازه زمانی هشت سال به فصل افتخارآفرینی نام گرفته و همواره در یاد ملت ایران باقی خواهد ماند.
کلامی در ادامه اضافه کرد: بدون شک شهدای دوران دفاع مقدس و در امتداد آن شهدای مدافع حریم و حرم بزرگ‌ترین، مؤثرترین و شاخص‌¬ترین مؤلفه قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی خاطرنشان کرد: در فضای چهل‌سالگی دفاع مقدس یکی از چشمگیرترین اقدامات پرداختن به بزرگداشت شهدا و خانواده‌های شهدا خواهد بود و با قاطعیت می‌¬توان گفت که هر چه میزان همت مسئولین و آحاد جامعه در بزرگداشت یاد و نام شهدای عزیز که به‌نوبه خود جهاد ارزشمندی است بالاتر باشد، ضریب امنیت کشور در حفظ منافع ملی افزایش خواهد یافت.
لازم بالذکر است این برنامه با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها