مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود+ تصاویر

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مسؤولین و دانشگاهیان مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در مجموعه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۸۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود طی مراسمی از یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی در مجموعه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با اهدای لوح و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به نقش رزمندگان دفاع مقدس در رشد و تعالی ایران بر لزوم اهمیت به ایثارگران و رزمندگان و خانواده شهدا تأکید و خاطر نشان کرد: باید همه سعی کنیم راه شهیدان را ادامه دهیم و آرمان‌های آن‌ها را فراموش نکنیم و در حفظ و احیای فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس کوشا باشیم.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به آیه شریفه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» در خصوص برنامه‌های کارگروه دانشگاهیان و طلاب و جوانان شاهرود گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شد که ازجمله آن‌ها برگزاری کارگاه مجازی ویژه اساتید و حوزویان، مراسم غبار روبی و تجدید میثاق دانشگاهیان و طلاب شاهرود با شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا، نام گذاری بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال و والیبال در دو گروه کارکنان و اساتید و ... است.
حجت الاسلام احمد نظری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس زمان تجدید عهد و پیمان با شهیدان است خاطر نشان کرد: لازم است که پای اهداف شهیدان محکم بایستیم و نقش دانشگاهیان و حوزه‌ها را می‌توان از آیه شریفه ۶۰ سوره مبارکه انفال که آرم لباس پاسداران انقلاب اسلامی هم هست فهمید که می‌فرماید: " وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ" و از آن استنباط می‌شود که جامعه اسلامی باید همواره آمادگی خود را در زمینه‌های علمی، صنعتی تکنولوژی اقتصادی و نظامی حفظ کند.
معاون فرهنگی-دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی به حمد الله ما در بسیاری موارد با دنیا همتراز شده ایم و در برخی زمینه‌ها نیز جلو افتاده ایم تأکید کرد: ان‌شاءالله با همت همه در زمینه اقتصادی هم به جایگاه شایسته این ملت ارزشمند برسیم.
وی بر شرکت جدی در سایر برنامه‌ها تأکید و ابراز امیدواری کرد که بتوان به دینی که نسبت به خون شهیدان و ایثارگران داریم در عرصه‌های علمی و اقتصادی در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها وفا کنیم.
در انتهای این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد از ۲۳ تن از کارکنان و اساتید ایثارگر، رزمنده و یا عضو خانواده شهید با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.
به گزارش بسیج، ریاست کارگروه جوانان، طلاب و دانشجویان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط ستاد مرکزی و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گذاشته شده است و با مدیریت مناسب دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شده است که تجدید میثاق با شهدای گمنام، نام گذاری بلوار اصلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم تقدیر و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در مجموعه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)، برگزاری مسابقات ورزشی والیبال و فوتبال بین اساتید و کارکنان، اجرای تئاتر دانشجویی و ... از جمله آن‌ها بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار